استان ها

اصناف مهمترین بازوی دولت در حوزه اقتصاد می باشند

فرماندار رضوانشهر در دیدار با رئیس و اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف این شهرستان گفت: اصناف و بازاریان یکی از مهمترین بازوی دولت در اقتصاد محسوب می‌شوند و نقش این قشر عظیم در چرخه تولید و تجارت مهم است.

به گزارش خبرانلاین، مهندس سید نادر صفوی میرمحله در نشست با رئیس و اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف در حضور امام جمعه و فرمانده سپاه ناحیه شهرستان و معاون سیاسی فرمانداری که به منظور بررسی مسائل و مشکلات اتاق برگزار شد، با بیان اینکه اصناف و بازاریان یکی از مهمترین بازوی دولت در اقتصاد محسوب می‌شوند و نقش این قشر عظیم در چرخه تولید و تجارت مهم است، گفت: رمز پیشبرد اقتصادی شهرستان تعامل و همفکری دستگاه‌های اجرایی و اصناف است، لذا اتاق اصناف سعی با نظارت دقیق بر عملکرد صنوف و کنترل قیمتها به رونق بازار و کسب و کار کمک کند.

وی با اشاره به نقش تاثیر گذار اصناف در مسائل اجتماعی و فرهنگی شهرستان، بیان کرد: اصناف و بازاریان با حرکت در کنار مسئولان با مشارکت و فعالیت های خود در شهرستان می توانند نقش مهمی در اجرای برنامه های ملی و مذهبی داشته باشند.

فرماندار رضوانشهر همچنین در ادامه بر فعال نمودن اتحادیه های صنفی به منظور تقویت اتاق اصناف در حوزه های مختلف تاکید کرد.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی نژاد فومنی امام جمعه و جناب سرهنگ جهانبخش عزیزی فرمانده سپاه ناحیه نیز در این نشست بر حضور و مشارکت صنوف در برنامه ها و مناسبت های مختلف تاکید نمودند.

اعضای هیأت رئیسه اتاق اصناف شهرستان نیز به بیان مسائل و مشکلات اتاق پرداختند.

46

دکمه بازگشت به بالا