جدیدترین طرح های تابلو فرش گل و گلدان

قیمت تابلو فرش ماشینی طرح گل به شیوه های کاملا جدیدی تولید می شود به همین دلیل محدودیت رنگی که در فرش وجود دارد در تابلو فرش ماشینی برطرف شده است. در نتیجه در مثل تابلو فرش گلدان می تواند هزاران رنگ به کار رود. همین به جذابیت این محصول افزوده است و باعث شده جزئیات خیره کننده ای در این محصول شاهد باشیم. علاوه بر این، رنگ ها دیگر مات و کدر نیستند. بلکه شما در این محصول رنگ های جذاب و زنده مشاهده می کنید. رنگ هایی که شفاف و روشن هستند و جذابیت دوچندانی نسبت به محصولات تولید شده به سبک قدیمی دارند.

بافت تابلو فرش دستباف به شیوه ماشینی

طرح های معروفی در تابلو فرش های دستباف وجود دارد. مثل تابلو فرش گل های لاله و تابلو فرش گل و گلدان طرح سبد گل مینا. این تابلو فرش ها با قیمت بسیار مناسب تر از نوع دستباف، به شیوه ماشینی هم تولید می شوند. در حالی که از نظر کیفیت ظاهری و نمایش رنگ بسیار جذاب و منحصر به فرد هستند. بدین ترتیب با خرید تابلو فرش ماشینی، محصولی اصیل با طرح های پرفروش و جذاب در اختیار خواهید داشت.

دکوراسیون تابلو فرش گل و گلدان

تابلو فرش گل و گلدان در هر نوع دکوراسیونی می تواند زیبا باشد. هم چیدمان های مدرن و هم در چیدمان های سنتی. چون اصولا گل و گلدان در هر جایی می تواند جذاب باشد. شما می توانید برای خانه خود باتوجه به رنگ بندی تابلو فرش ها، یک محصول جذاب انتخاب کنید. به طور مثال، اگر شما دوست دارید تابلو فرش ماشینی شما دارای رنگ های متنوعی باشد می توانید از میان محصولاتی که گل های رنگارنگ دارد انتخاب کنید.

در صورتی که دوست دارید تابلو فرش شما رنگ بندی ساده تر و یکدست تری داشته باشد می توانید از میان ، و … محصولی با رنگ بندی موردنظرتان بیابید.

انواع طرح تابلو فرش گل و گلدان

تابلو فرش گل و گلدان علاوه بر موجود بودن در رنگ بندی های متنوع، پس زمینه های متنوعی هم دارند. برخی تابلو فرش ها طرحی از گلدانی با چند شاخه گل با پس زمینه ای ساده هستند. این پس زمینه تیره، روشن، رنگی یا به صورت سایه روشن است. نگاره های جذاب و چشم نوازی از گل ها روی میز کنار، کنار پنجره و … هم کار شده است که بسیار زیبا است. طرح های سبد گل با شاخه های انبوه گل های رنگی و سفید هم وجود دارند که غالبا در پس زمینه آن ها جنگل و درخت و آسمان دیده می شود. هر چند تابلو فرش سبد گل با پس زمینه تیره و در فضای داخلی هم موجود است.

نخ و نقشه تابلو فرش گل و گلدان

نخ و نقشه تابلو فرش گل و گلدان از بهترین و پرطرفدار ترین طرح های است. معمولا طرح های نخ و نقشه تابلو فرش گل و گلدان شامل طرح هایی از نمای انواع گل طبیعی، میوه و گلدان می باشد. طرح های نخ و نقشه تابلو فرش گل و گلدان با طرح های بینظیر و چشم نواز خود، قسمت زیبایی از روح طبیعت و لطافت گل ها را به بیننده القا میکند و به همین دلیل نصب تابلو فرش های این طرح ها، زیبایی و جذابیت خاصی به محیط منزل شما خواهد بخشید. اگر برای فروش تابلو فرش خود در بازار می خواهید نخ و نقشه تهیه فرمایید ذکر این نکته مهم است که طرح های نخ و نقشه گل و گلدان از طرح های بسیار پر فروش در بازار می باشند و شما می توانید با قیمت مناسبی تابلو فرش خود را به فروش برسانید.

طرح های نخ و نقشه گل و گلدان در ابعاد و سایز های متنوع تولید می شوند و شما بسته به سلیقه و ابعاد دار قالی خود می توانید آن ها را انتخاب کنید. طرح های نخ و نقشه گل و گلدان شرکت پارسین فرش تبریز از بهترین و خاص ترین طرح های موجود در بازار می باشد که همگی طرح های موجود در آرشیو شرکت، توسط اساتید مجرب و حرفه ای تولید شده و چندین بار مورد ارزیابی و بازبینی قرار گرفته اند تا خروجی کار پس از بافت دارای زیباترین و مرغوب ترین کیفیت باشد.

قیمت نخ و نقشه تابلو فرش گل و گلدان

قیمت تعیین کننده در نخ و نقشه تابلو فرش گل و گلدان معمولا تابعی از عواملی مانند اندازه طرح، کیفیت و جنس نخ ها، اقلام همراه با نخ و نقشه و مهمتر از همه پشتیبانی محصول پس از خرید است. طبیعتا هرچه قدر اندازه طرح بزرگتر باشد قیمت طرح بالاتر خواهد بود. از طرفی جنس نخ ها عامل بسیار مهمی در تعیین قیمت خواهد بود. هرچه قدر میزان وزن ( نه تعداد ) رنگ های نخ ابریشم بیشتر باشد خروجی کار کیفیت و زیبایی بیشتری خواهد داشت و از طرفی نخ های مرینوس دارای چندین نوع هستند و هرچه قدر کیفیت بالاتری داشته باشند، قیمت بالاتری نیز خواهند داشت.

استفاده از نخ مرینوس و ابریشم بی کیفیت و ارزان در بسته های نخ و نقشه موجب می شود که تابلو فرش شما زیبایی خود را از دست بدهد و ارزش آن نیز بسیار کم خواهد بود. بنابرین از خرید نخ و نقشه تابلو فرش از فروشنده هایی که با قیمت بسیار کم طرح مشابهی را می فروشند جدا خودداری کنید. شرکت پارسین فرش تبریز متهعد است در بسته های نخ و نقشه خود از بهترین و باکیفیت ترین نخ های ابریشم و مرینوس استفاده کند تا تابلو فرش شما پس از بافت دارای زیبایی و ارزش بسیار بالایی باشد.

خرید نخ و نقشه تابلو فرش گل و گلدان

برای خرید طرح مورد نظرتان می توانید پس از انتخاب، با پشتیبان های شرکت پارسین فرش در تماس باشید و با کسب مشاوره های لازم، اقدام به خرید نمایید. شما با خرید از شرکت پارسین فرش از خدماتی مانند مشاوره رایگان، ارسال رایگان، پشتیبانی رایگان در هنگام بافت و … بهره مند خواهید شد. بسته های نخ و نقشه پارسین فرش شامل چله پنبه رایگان، پود ضخیم و نازک رایگان، نقشه کامپیوتری رایگان و نقشه خوان صوتی رایگان می باشد.

دکمه بازگشت به بالا