بین الملل

امیرعبداللهیان با بشار اسد دیدار کرد

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری آنلاین تیتر اول، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه که در رأس هیأتی و در مقصد دوم سفرش به منطقه در دمشق حضور دارد، بعدازظهر امروز (یکشنبه) ۲۲ بهمن ماه با بشار اسد رئیس جمهور سوریه دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه، مهدی شوشتری دستیار وزیر و مدیرکل غرب آسیا و شمال آفریقا، علی اصغر خاجی مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی و حسین اکبری سفیر ایران در دمشق و فیصل المقداد وزیر خارجه سوریه حضور داشتند.

 

وی همچنین قرار است با فیصل المقداد وزیر امور خارجه سوریه دیدار کند.

امیرعبداللهیان در ادامه سفرش به منطقه و در دومین مقصد این سفر و به منظور گفت‌وگو با مقامات سوریه در خصوص موضوعات دوجانبه و مسائل منطقه‌، ظهر امروز وارد فرودگاه دمشق شد.

وی اواسط آنلاین ماه و یک هفته پس از عملیات طوفان الاقصی و حمله رژیم صهیونیستی به غزه که چهار ماه است همچنان ادامه دارد، در سفری به منطقه و در سومین مقصد این سفر بعد از حضور در عراق و لبنان، به سوریه سفر و با رئیس جمهور و وزیر خارجه این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس دستگاه دیپلماسی در نخستین مقصد سفر جاری به منطقه با حضور در بیروت با مقامات لبنانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

امیرعبداللهیان در ادامه قرار است به قطر سفر کند.

پایان پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

نویسنده تحریریه علوم بین المللی

به عنوان نویسنده اخبار بین‌المللی، رویدادهای جهانی را به صورتی جذاب و تحلیلی برای شما به تصویر می‌کشم. با استفاده از تجربه و دانشم، شما را در جریان آخرین تحولات جهانی قرار می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا