بهترین های کسب و کارفرهنگ و هنر

خرید اینترنتی فرش سجاده ای 700 شانه و 500 شانه از سجاده کارپت کاشان

فرش سجاده ای 700 شانه یا 500 شانه یا انتخاب خرید بهترین سجاده فرش محرابی، چند راه مختلف وجود دارد که باید، آن را مورد بررسی قرار بدهید تا بتوانید بهترین کیفیت فرش سجاده ای یا محرابی را انتخاب و خریداری کنید. این راه ها شامل:  بررسی هر یک از مساجد فرش شده یا مفروش شده همراه با مشورت با اعضای هیئت امنا و جلسات مختلف در مسجد های مورد نظر، بر حسب سلیقه یکی از این روش ها  زیر را برای خرید خود انتخاب کنید.

انواع روش خرید فرش سجاده ای با قیمت خرید و فروش

  • بازدید و خرید حضوری فرش سجاده ای
  • خرید فرش مسجد با تماس تلفنی با کارشناسان فروش
  • خرید اینترنتی فرش سجاده و تحویل درب مسجد

همانطور که می دانید، بیشتر کارخانه های تولید فرش سجاده ای 700 شانه در کاشان هستند. بنابراین مسجدی هایی که شهرهایشان نزدیک به کاشان است، ترجیح می دهند حضوری خرید کنند. مزیت خرید حضوری لمس فرش محرابی از نزدیک و دیدن روند تولید و روش کار دستگاه هاست. بعضی از افراد که امکان خرید حضوری ندارند، با تماس تلفنی ثبت سفارش می دهند.

اما بهترین راه برای خرید سجاده فرش مسجد یا حسینیه، برای کسانی که راهشان از کاشان دور است، فروش اینترنتی فرش مسجد است. این روش مزایای بسیاری دارد. بسیاری از کارخانه های تولید سجاده فرش نماز، از جمله سجاده کارپت کاشان، سایت فروش اینترنتی دارند و شما می توانید با چند کلیک تمامی طرح ها را در یک صفحه ببینید. امکان مقایسه طرح و رنگ برایتان به راحتی فراهم است.

شما می توانید به صورت آنلاین قیمت ها را مقایسه کنید. با شرکت های مختلف ارتباط بگیرید و رایزنی کنید. همچنین می توانید از امکان ارسال رایگان و نصب رایگان فرش در مسجد بهره مند شوید. این خدمات را کارخانه سجاده کارپت برای مشتریان وفادار خود انجام می دهد.

انواع فرش سجاده ای برای نماز

سجاده فرش انواع مختلف دارد. معیارهای دسته بندی فرش نماز متفاوت بوده و گوناگون است. بر اساس شانه، تراکم، جنس نخ، قیمت، طرح، رنگ، نوع دستگاه و غیره. با توجه به هر کدام از این موارد، قیمت نهایی محصول نیز متفاوت خواهد بود. شما با توجه به میزان بودجه خود می توانید سجاده فرش دلخواهتان را انتخاب کنید.

فرش سجاده ای 700 شانه یا سجاده فرش 500 شانه، کدام را انتخاب کنیم؟

در فروش اینترنتی سجاده فرش نماز ، دو نمونه فرش طرفدار زیادی دارد: 500 شانه و 700 شانه. مسجدی ها عموما انتخابشان 700 شانه است.

اما چرا خرید فرش سجاده ای 700 شانه؟

هز چقدر شانه و تراکم فرش بیشتر باشد، دوام و استحکام بالاتری دارد. فرش 700 شانه هم ضخامت و نرمی لازم را دارد و هم نسبت به طرح 500 شانه دارای تنوع بیشتری بوده و زیباتر است. اگر این فرش با جنس نخ اکرولیک انتخاب شود، از دوام و استحکام بالاتری برخوردار خواهد بود. زیرا با داشتن نرمی و لطافت  بسیار بالای آن در برابر پاخوردگی مقاومت خوبی از خود نشان می دهد.

نمونه های زیادی از طرح فرش های 700 شانه در سایت سجاده کارپت کاشان است که می توانید ببینید. شما می توانید بعد از تصمیم نهایی در مورد انتخاب شانه فرش، رنگ و طرح دلخواهتان را نیز انتخاب کرده و به صورت اینترنتی سفارش بدهید.

خرید فرش سجاد ه ای 500 شانه  از سجاده کارپت کاشان

این نمونه از فرش هم طرفداران خاص خودش را دارد. کارخانه ها معمولا با نخ اکرولیک روی 500 شانه تولید نمی کنند و از نخ های بی سی اف و یا پلی استر استفاده می شود. همچنین آمار صادرات فرش سجاده ای 500 شانه بیشتر از نوع 700 شانه آن است. تنوع طرح های فرش سجاده ای 500 شانه مانند 700 شانه نبوده و کمتر است.

مراحل فروش اینترنتی فرش سجاده ای 700 شانه چگونه است؟

اگر اهل خرید آنلاین باشید، می دانید که اگر از برندی معتبر و مطمئن خرید کنید، هیچ دغدغه ای بابت خرید از کارخانه هایی که فروش اینترنتی فرش مسجد 700 شانه دارند نخواهید داشت. یکی از این برندها، سجاده کارپت کاشان است که بسیار اصیل و معتبر بوده و شما می توانید رضایت مشتریان مختلف را در کارنامه کاری این مجموعه ببینید.

 شما می توانید به ترتیب مراحل زیر را برای خرید اینترنتی فرش سجاده ای 700 شانه انجام دهید:

  • اندازه گیری دقیق فضای مسجد
  • انتخاب طرح و رنگ دلخواه به صورت آنلاین
  • پرداخت بیعانه
  • اطلاع از آماده شدن سفارش
  • تسویه
  • نصب سجاده فرش در مسجد توسط نصابان

هر کارخانه و برندی تاریخ خاصی را برای تحویل سجاده فرش اعلام می کند؛ اما سجاده کارپت کاشان تمام تلاش خود را می کند تا در اولین و کوتاه ترین زمان ممکن فرش دلخواهتان را آماده کرده و برایتان نصب کند.

لازم نیست هیچ دغدغه و نگرانی بابت خرید آنلاین از مجموعه سجاده کارپت داشته باشدی، چرا که پیش از این بارها امتحان خود را پس داده است.

 همچنین ضمانت و خدمات پس از فروشی که این مجموعه به شما ارائه می دهد، خیالتان را کاملا راحت خواهد کرد. برای اطلاع از آخرین لیست قیمت فرش سجاده ای می توانید با کارشناسان ما  به شماره 09133617256 آقای مهندس سلمانی در تماس باشید.

منبع: مرکز خرید فرش سجاده ای 700 شانه و 500 شانه (https://sajadecarpet.com)

دکمه بازگشت به بالا