حوادث

محیط بانان وضعیت مناسبی دارند

رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: محیط بانان هم از لحاظ تجهزات انفرادی در وضع بسیار خوبی هستند و هم از لحاظ پرداختی‌ها در مقایسه با سایر دستگاه‌ها در وضعیت بسیار خوبی قرار دارند.

رییس سازمان محیط زیست: محیط بانان وضعیت مناسبی دارند

آفتاب‌‌نیوز :

علی سلاجقه در گفتگو با شفقنا در پاسخ به این پرسش که «برخی نمایندگان از عملکرد ضعیف سازمان محیط زیست در حمایت از یگان محیط زیست و حقوق محیط بانان گله دارند، در حال حاضر وضعیت پرداختی مطالبات محیط بانان به چه صورت است؟» بیان کرد: نمایندگان مجلس، نماینده مردم هستند و محیط بانان هم بخشی از مردم می‌باشند و از اینکه نمایندگان به این دغدغه‌ها توجه می‌کنند، تشکر می‌کنم، ولی بهتر است نمایندگان از محیط بانان درخصوص وضعیت فعلی شان سوال کنند و رسیدگی دولت سیزدهم به آن‌ها را با سه سال قبل قیاس کنند و ببینند که چه اتفاقات مثبتی افتاده است.

سلاجقه ادامه داد: خوشبختانه محیط بانان هم از لحاظ تجهزات انفرادی در وضع بسیار خوبی هستند و هم از لحاظ پرداختی‌ها در مقایسه با سایر دستگاه‌ها در وضعیت بسیار خوبی قرار دارند. ولی وظیفه ما این است که به دنبال حق و حقوق این مجموعه باشیم که برای کشور در بدترین شرایط کار می‌کنند و منابع حیاتی کشور را مدیریت می‌کنند.

وی گفت: بیشترین کسی که با محیط بانان و پاسبان‌ها ملاقات دارد، من هستم. شاید بیش از ۱۷۰ تا ۱۸۰ پاسبان را رفتم و مشاهده کردم که وضعیت مناسبی دارند.

سلاجقه اظهار داشت: امروز هیچ مطالبه‌ای وجود ندارد که محیط بان دریافت نکرده باشد. فقط بحث حقوق هست که انتظار دارند حقوق آن‌ها براساس تورم افزایش یابد، ولی منابع دولت محدودیت دارد و چندین میلیون کارمند وجود دارد و باید انتظار معقولی در بحث افزایش حقوق‌ها داشته باشیم. با این شرایط معتقدم که محیط بانان در مقایسه با باقی کارمندان وضعیت مناسبی دارند.

تیم خبری حوادث

نویسنده حوادث با توانایی شناسایی ترندها و انتقال اخبار به زبان ساده هستم. تلاش می‌کنم تا خوانندگان را به روز با ترندهای روز دنیای اخبار نگه دارم.
دکمه بازگشت به بالا