حوادث

طرح ویژه پلیس برای ترخیص خودروهای توقیفی/ توقیفی‌های حجاب و عفاف هم ترخیص می‌شوند

سخنگوی پلیس از ترخیص وسایل نقلیه‌ای که در چارچوب مقررات پلیسی، توقیف فیزیکی شده‌اند به مناسبت جشن انقلاب و مبعث پیامبر اسلام خبر داد.

به گزارش تیتر اول، سردار سعید منتظرالمهدی در خصوص جزئیات این خبر گفت: در سالروز مبعث پیامبر رحمت و در آستانه جشن بزرگ انقلاب اسلامی و در راستای افزایش رضایت شهروندان از خادمان شان در مجموعه پلیس، بنابر تدبیر فرمانده کل انتظامی کشور مالکان وسایل نقلیه‌ای که صرفا در چارچوب مقررات پلیس و راهنمایی و رانندگی توقیف و به پارکینگ دلالت داده شده‌اند، می‌توانند از شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ با مراجعه به دفاتر پلیس + ۱۰ در سراسر کشور و یا از طریق اپلیکیشن “پلیس من” با مراجعه به قسمت پلیس راهور و “صفحه ترخیص خودرو” نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

وی افزود: ترخیص خودروهای توقیفی شامل کلیه تخلفات رانندگی و همچنین موارد مرتبط با حوزه عفاف و حجاب نیز است و البته مشمول خودوهایی که دارای شکایت قضائی و پرونده مفتوح در سیستم قضائی هستند، نمی‌شود.

 سخنگوی پلیس گفت:‌ همچنین به جهت تسهیل و مساعدت در فرآیند ترخیص، از طریق ستاد ترخیص پلیس راهور فراجا نسبت به تقسیط جرایم رانندگی اقدام خواهد شد.

انتهای پیام

تیم خبری حوادث

نویسنده حوادث با توانایی شناسایی ترندها و انتقال اخبار به زبان ساده هستم. تلاش می‌کنم تا خوانندگان را به روز با ترندهای روز دنیای اخبار نگه دارم.
دکمه بازگشت به بالا