استان ها

افزایش ۱۵ درصدی تردد ناوگان صادراتی و وارداتی از پایانه‌های مرزی آذربایجان‌غربی در سالجاری

افزایش ۱۵ درصدی تردد ناوگان صادراتی و وارداتی از پایانه‌های مرزی آذربایجان‌غربی در سالجاری

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از افزایش ۱۵ درصدی تردد ناوگان صادراتی و وارداتی از پایانه های مرزی آذربایجان غربی طی سالجاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تیتر اول از آذربایجان‌غربی، پیمان آرامون با اعلام این خبر افزود: خروج کالا از ایران به مقصد سایر کشورهای آسیائی و اروپائی با توجه به بهبود شرایط حمل و نقلی و همچنین با توجه به افزایش زمان خدمات رسانی در برخی از مرز ها نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

آرامون اضافه کرد: صادرات کالا در ۱۰ ماهه گذشته سال جاری ۱۵ درصد افزایش داشته است بطوریکه در این مدت شاهد تردد بالغ بر ۱۷۷ هزار دستگاه  ناوگان صادراتی از پایانه های مرزی استان بودیم.

وی خاطر نشان کرد: تردد ناوگان های صادراتی به تفکیک پایانه های مرزی و به ترتیب بیشترین میزان در پایانه مرزی بازرگان با ثبت ۸۰ هزار تردد، پایانه مرزی سرو با ثبت ۳۳ هزار تردد و پایانه مرزی تمرچین با ثبت ۳۲ هزار  انجام گرفته است.

آرمون افزود: با توجه به دستور مقام عالی استان فعالیت ترانزیت و صادرات کالا در پایانه مرزی تمرچین ۲۴ ساعته شده است که گامی مهم در راستای توسعه منطقه به شمار می رود.

انتهای پیام






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا