استان ها

حرکت دانشگاه‌ها به سمت کارآفرینی و مسئله‌محوری با محور آموزش و پژوهش

در هفدهمین جلسه شورای اختیارات دانشگاه آزاد اسلامی شهرکال و بختیاری به ریاست شیخ محمود رضا آقامیری ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تهران ، با حضور ابراهیم رحیمی ، دبیر شورای مجتمع ها و رئیس جمهور دانشگاه آزاد اسلامی و شاهرخ و بختیاری و دانشگاه آزاد اسلامی و شهرکرد و شهرک برگزار شد. عباسی ، استاندار Chamahahal و بختیاری برای بررسی بودجه سال مالی 1399-1400 در شعبه شهرکرد دیدار و گفتگو کرد.

آقامیری در این جلسه با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی خدمات ارزنده و ارزنده ای را به دولت ارائه داده است ، اظهار داشت: وقتی ایجاد فضای تحصیلات دانشگاهی مورد تقاضای زیاد بود ، دانشگاه آزاد اسلامی تأسیس شد و توانست تعداد زیادی از افراد متقاضی آموزش و تحصیلات کارشناسی ارشد را جذب کند. “” متناسب با

درخشش در دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در درآمد غیر شهروندی

وی افزود: با توجه به حرکت دانشگاه آزاد اسلامی به درآمد غیر شهروندی ، دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در این منطقه درخشید و درصد زیادی از آن درآمد را اختصاص داده است ، نشان می دهد دانشگاه آزاد اسلامی می تواند درآمد غیر شهروندی را افزایش دهد. از قابلیت های علمی کشور استفاده کنید.

این استاد دانشگاه تأکید کرد: دانشگاههایی که به آموزش و پژوهش توجه دارند باید به سمت دانشگاه کارآفرینی و مسئله محور حرکت کنند و تحقیقات باید هدفمند شود.

این مقام مسئول با اعتقاد به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در شهرکرد از تحصیلات بالایی در کشور برخوردار است ، افزود: این دانشگاه از نظر هدف یکی از موفق ترین دانشگاه هاست و برای جذب هر چه بهتر دانشجویان نیاز به پویایی دارد.

واحدهای دانشگاهی به سمت تجارت ، تحقیق و تولید حرکت می کنند

اقبال عباسی ، فرماندار شهاراله و بختیاری نیز در این جلسه گفت: “با ظهور ایده مدیریت جدید و پویا در دانشگاه آزاد اسلامی ، این مجموعه بزرگ آموزشی در کشور به رشد و بلوغ مضاعف رسیده است.”

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در بخش دیگری از فعالیتهای پژوهشی خود سرمایه های فکری و اجتماعی زیادی را در جامعه ایجاد کرده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: این ایده رهبری ایجاد شده در دانشگاه آزاد اسلامی باید در واحدهای دانشگاهی در سراسر کشور عملی شود تا جهت حرکت از آموزش به مشاغل ، تحقیقات ، تولید و در نهایت اشتغالزایی تغییر یابد.

در ابتدای این نشست ابراهیم رحیمی ، رئیس جمهور آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ، ضمن معرفی شرایط ، تجهیزات و امکانات دانشگاه آزاد اسلامی چماخاللا و بختیاری ، ضمن استقبال از سالگرد حبس وی در میهن اسلامی و استقبال از شرکت کنندگان.

اعضای دانشگاه های آقامیری و چهارمحال و دانشگاه آزاد اسلامی استان بختیاری قبل از این جلسه به شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد ادای احترام کردند.

انتهای پیام / 4117/4062 /

دکمه بازگشت به بالا