اقتصادی

نقص فنی در شبکه برق داخلی مترو / شبکه برق تهران پایدار است

نقص فنی در شبکه برق داخلی مترو / شبکه برق تهران پایدار است

مدیر روابط عمومی برق منطقه ای تهران از پایداری کامل شبکه برق پایتخت و استانهای همجوار خبر داد و گفت که صنعت برق آماده هرگونه همکاری با مترو است.

به گزارش تیتر اول، صالحی در پی درج خبر قطعی برق توقف قطارهای مترو تهران کرج در پی نقص فنی در شبکه برق مترو تاکید کرد در حال حاضر هیچگونه قطعی در شبکه برق تهران و البرز و جود نداشته و تأمین برق با تمام ظرفیت در حال انجام است.
وی افزود: از آنجایی که تآمین برق شبکه مترو تهران و البرز بر عهده شرکت برق منطقه ای تهران می باشد تاکید می گردد با بررسی های کامل فنی و نظارت لحظه ای در مرکز راهبری برق تهران ، در حال حاضر شبکه تأمین برق در استانهای تهران و البرز در پایداری کامل بوده و هیچگونه محدودیت یا نقص فنی در تأمین برق بالادستی مورد نیاز شبکه مترو وجود ندارد.
وی افزود: با توجه به گزارشی که روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو تهران نیز بیان داشته دلیل توقف موقت مترو البرز نقص فنی در شبکه داخلی و تاسیسات برق مترو در خط پنچ بوده و ارتباطی به شبکه یکپارچه برق کشور ندارد. با این وجود در صورت اعلام نیاز شرکت بهره برداری مترو، شرکت  برق منطقه ای تهران آمادگی کامل دارد تمامی تجهیزات و نیروی انسانی متخصص خود را را به منظور پشتیبانی و تسریع در رفع نقص فنی در اختیارمترو قرار دهد.
مدیرروابط عمومی برق تهران اضافه کرد با وجود اینکه در طی روزهای اخیر و به خصوص در نیمه تیرماه امسال هوای گرم پایداری در منطقه مرکزی کشور تداوم داشته و مصرف برق به میزان چشمگیری افزایش یافته است اما تلاشگران صنعت برق تمامی عزم و همت خود را به میدان آورده و با تأمین برق مورد نیاز و مدیریت لحظه ای بار شبکه ، به لطف خدا و با همراهی مردم عزیز ایران شامل استمرار در تأمین برق پایدار در کشور هستیم.
وی افزود: صنعت برق کماکان از مردم همیشه همراه تقاضا دارد با رعایت راهکارهای صرفه جویی در مصرف از جمله تنظیم دمای آسایش روی 24 درجه و استفاده از دور کند کولر آبی ، مصارف غیر ضروری خود را به ساعات پایانی شب و ابتدایی روز موکول کنند تا کماکان بتوانیم شاهد استمرار تامین برق پایداربرای تمامی مشترکان کشور باشیم.
انتهای پیام

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی حرفه‌ای هستم که با تخصص و تجربه در زمینه تحلیل‌های اقتصادی فعالیت می‌کنم. با استفاده از روش‌های پیشرفته و دسترسی به منابع معتبر، سعی می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما در تصمیم‌گیری‌های مالی بهترین نتیجه را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا