جلوگیری از انفالو شدن در اینستاگرام
اینستاگرام یکی از پرکاربردترین شبکههای اجتماعی در جهان است و افزایش فالوور برای همه کاربران آن بهویژه افراد مهم و مشهور بسیار مهم است. وبسایت دیجی فالوور در این مقاله توضیح میدهد که چگونه از انفالو شدن جلوگیری کنید.
پیشنهاد میکنیم با موارد زیر آشنا شوید:
خرید فالوور فیک
ممکن است رباتهای مختلفی را خریداری کرده باشید که فالوورهایی را بهحساب شما اضافه کرده و از آنها برای به دست آوردن تعداد زیادی فالوور استفاده کنید. بسیاری از افرادی که این رباتها را ایجاد میکنند از حسابهای جعلی استفاده میکنند.
بنابراین تعداد قابلتوجهی از فالوورهای شما ممکن است حسابهای کلاهبرداری باشند. اینستاگرام این نوع حسابها را با شناسایی آنها مسدود میکند و این میتواند فالوور شمارا کاهش دهد. شما میتوانید فالوور باکیفیت ایرانی را از دیجی فالوور بخرید.
از دست رست خارج شدن پیج
استفاده از رباتها برای خرید فالوورهای تقلبی و دریافت لایک و کامنت های غیرواقعی، Shadow Ban را در اینستاگرام شما ایجاد میکند. درواقع اگر Shadow Ban شوید همهچیز برای شما یکسان خواهد بود.
میتوانید وارد برنامه شوید، پیامها و داستانها را پست کنید و پستها و داستانهای دیگران را مشاهده کنید؛ اما مشکل اینجاست که اینستاگرام به شما اجازه نمیدهد پستها و استوری های خود را اولویتبندی کنید و آنها را به دیگران نشان دهید.
میتوانید از وبسایت Triberr استفاده کنید تا مطمئن شوید که Shadow Ban نیست.
تعداد پیامها
اگر در پست گذاری و استوری اینستاگرام افراط کنید، میتوانید تعداد قابلتوجهی فالوور را از دست بدهید. اگر تعداد زیادی پست ارسال کنید، فالوورهای شما خسته میشوند، بهخصوص اگر تبلیغات زیادی در صفحه خود قرار دهید. همچنین، اگر پارهوقت هستید، ممکن است فالوورهای شما پس از مدتی تصمیم بگیرند که فالو کردن شما بیفایده است.
ایجاد تعادل در این زمینه کمی دشوار است، اما از طرف دیگر نمیتوان دقیقاً گفت که چه تعداد پست در هفته میتواند برای مخاطب جذاب باشد و چه تعداد باعث میشود که شمارا از دنبال کردن شما منصرف کند.
اما بهترین راهحل این است که یک برنامه هفتگی ارسال پست داشته باشید. این به شما امکان میدهد همیشه تعادل خود را حفظ کنید و هیچکس از تماشای پستها و استوری های شما خسته نخواهد شد.
مدیریت صفحه و تولید محتوا
ما سه دلیل اصلی برای از دست دادن یک مشترک ذکر کردهایم، اما عوامل مهم دیگری نیز وجود دارد که به دلیل آن ممکن است این اتفاق بیفتد:
پستهایی را جاسازی کنید که به برند شما مرتبط نیستند.
ارسال مطالب جنجالی که دیدگاه افراد را به چالش میکشد و آنها را به اعتراض وادار میکند.
عدم توجه و واکنش به نظرات درجشده در زیر پستها.
بدون استفاده از هشتگ مناسب پست کنید، از کپشن استفاده نکنید و کپشن های نامناسب درج نکنید.
ارسال تصاویر باکیفیت پایین و پردازش نادرست آنها قبل از ارسال.