استان ها

دانشگاه‌ها در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی گام بردارند/ دهه فجر بهترین رفراندوم در تأیید نظام

همانطور که ایهانس کامرانی ، یک خبرگزاری از بندرعباس ، در جلسه ای با روسای دانشگاههای استان هرمزگان که واقعاً به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس برگزار شد ، گفت وی بیش از چهار دهه از پیروزی اسلام می گذرد انقلاب عنوان برنامه اقدام و منشور آينده بايد مورد توجه قرار گيرد ، بيانيه گام دوم انقلاب و توصيه هاي مقام معظم رهبري است كه بايد به دقت مطالعه و تحليل و اجرا شود.

رئیس دوم بسیج دانشگاه هرمزگان در دومین بیانیه مهم ، موضوع تمدن مدرن اسلامی را ستود و گفت: “وقایع جهانی و تغییر ساختار قدرت از غرب به شرق بدون شک نوید این را می دهد که تمدن جدید اسلامی به یک قدرت بزرگ تبدیل خواهد شد. در آینده.”

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با تأکید بر تمدن بزرگ اسلامی در قرن ششم و گسترش قدرت اسلامی در آن زمان ، افزود: امروز ما باید به اسلام و سه اصل خود توجه داشته باشیم -ساخت و ساز ، جامعه پذیری و تمدن. “

اتاقها ، توصیف فروپاشی قدرت در ایالات متحده ؛ وی وقایع کشوری را که خود را پیشگام آزادی و مدعی تمدن می دانست بی سابقه خواند و گفت: کشوری که خود را پرچم تمدن ، قدرت ، ثروت و آزادی می خواند ، به طرز باورنکردنی عظمت خود را تا حد برخی از کنگره های نظامی آنها حمله می کنند و آن را تصرف می کنند ، که نشان دهنده انحطاط امپراتوری آمریکا است.

وی با انتقاد از سیستم لیبرال سرمایه داری اظهار داشت: امروز این دیدگاه تأسف آور و رو به زوال است و همه دنیا به دنبال معنویت ، انسانیت و اخلاق هستند ، این فضایل اخلاقی را می توان در ذات انسان جستجو کرد و این قانون مهم اسلامی را بر اساس نیاز بدست آورد.

بندرعباس ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ، تأکید کرد که همه دانشگاه ها باید تلاش کنند و به عنوان نیروی عقل عمل کنند تا شعارهای انقلاب را به سمت تمدن جدید اسلامی پیاده کنند و این لحظه مهم را بدون تأخیر تحقق ندهند.

رئیس ستاد دانشجویان دهه فجر در دانشگاه های استانی هرمزگان با تأکید بر حضور گسترده مردم در برنامه های دهه فجر و بیست و دوم بهمن گفت: شکوه ، هیبت و حضور گسترده مردم در این برنامه ها بهترین رفراندوم برای جمهوری اسلامی را تأیید کنید. “

امکان ارسال برنامه های اجرا شده تا 16 فوریه

در ابتدای جلسه رئیس شورای تخصصی فرهنگ و دانشجویی دانشگاه آزاد هرمزگان با استقبال از دهه فجر انقلاب اسلامی گفت:

محمود صباحی زاده یادآور شد: باید توجه به محتوای برنامه های اجرایی و تأثیر آنها بر جوانان و تبیین ایده های امام راحل و رهبر ارشد باشد.

دانشجویان و معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس از کلیه روسای گروه ها خواستند با ابلاغ دیدگاه های تخصصی و وحدت خود در این مسیر مهم و همدلی ، راه حل های مناسب برای حفظ طلوع با شکوه انقلاب اسلامی را ارائه دهند.

نقش مهم دانشگاهها در کمک به پیروزی انقلاب اسلامی

معاون دفتر دفتر مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با تأکید بر آرمان های امام راحل و انقلاب گفت: و افکار عمومی در حال تجلی و تبلور است.

هوات الاسلام اسماعیل پاک نژاد با بیان اینکه نقش دانشگاه ها در پیشبرد پیروزی انقلاب اسلامی مهم است ، نقش دانشجویان در آن زمان را مهم خواند و تأکید کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه مرحله دوم انقلاب به صراحت به این موضوع پرداخته اند.

وی گفت: ایام دهه فجر هر روز با نام خاصی نامگذاری می شود و توجه ویژه به این نام ها زیباست. وی پیشنهاد انتصاب یک دانشگاه آزاد اسلامی استانی را به نام یک جلسه مناسب در همه دانشگاه ها نام این استان نباید باشد و این بسیار زیبا است که سایر دانشگاه های استانی این مهم را می گیرند و ما باید برای جشن سالگرد با هم برویم انقلاب

پایان این جلسه بیان دیدگاه ها و پیشنهادات روسای دانشگاه های استان هرمزگان و خلاصه ای از آن توسط رئیس ستاد دانشجویی استان هرمزگان بود.

انتهای گزارش / 4117/4062 /

دکمه بازگشت به بالا