جامعه

پیام فرمانده ناجا در پی شهادت دانشمند هسته‌ای در اقدامی تروریستی

در این گزارش ، فرمانده ناجا حادثه خونسرد تروریستی در دماوندا را محکوم و با حضور رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) ، خانواده وی و ملت شکنجه شده ایران ، شهید دانشمند هسته ای محسن فخری زاده را تبریک گفت.

به گزارش تیتر اول ، به نقل از یک پایگاه خبری پلیس ، گزارش سردار “حسین اشتری” به شرح زیر است:

بار دیگر اجدی متکبر که دست خود را در همه جا قطع می کند و توانایی مقابله با جوانان غیور منطقه را نمی بیند ، ناجوانمردانه به تروریسم و ​​تروریسم روی آورد و دست خود را در خون پاک دانشمند هسته ای دیگر در کشورمان فرو برد. با این توهم که قادر خواهند بود مانع پیشرفت و پیشرفت ملت ایران در زمینه های مختلف علمی شوند.

اما دشمنان نمی دانند که با شهادت فرزندان این ملت ، درخت انقلاب و بیداری ملت های مظلوم جهان سیراب می شود و شهدا و انقلابیون بی شماری در هر شاخه به ثمر می نشیند.

فرمانده ناجا با تقبیح اقدامات این دشمنان هولناک ، شهادت محسن فخری زاده رئیس سازمان تحقیقات و نوآوری وزارت دفاع را به رهبر معظم انقلاب ، جامعه دانشمندان هسته ای و وزارت دفاع ، خانواده وی و ملت آسیب دیده ایران اسلامی تحسین کرد. وی ابراز شفقت کرده و از خداوند متعال برای این شهید بزرگوار علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا