استان ها

مسئولیت “نمایندگان مجلس” در شرایط اقتصادی فعلی سنگین‌تر شده است

تیتر اول / کرمانشاه امام اهل سنت کرمانشاه روز جمعه با تأکید بر انتخاب نمایندگان شجاع ، پیشرو و مدبر گفت: در شرایط اقتصادی کنونی کشور مسئولیت نمایندگان مجلس سنگین تر شده است.

معلم عبدالرحمن مرادی که با حضور در مدرسه استقلال و شرکت در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران درباره اهمیت این انتخابات گفت: البته انتخاب نمایندگان مناسب می تواند سهم بسزایی در حل مشکلات استان داشته باشد.

مرادی افزود: هر نامزدی که از فیلتر هیئت امنا عبور کرده حق ورود به مجلس شورای اسلامی را دارد و در واقع این انتخابات انتخاب صالح و اصلاح است.

وی شجاعت و رهبری را شاخص های یک نماینده خوب توصیف کرد و افزود: مردم باید شخصی را انتخاب کنند که رهبر و مدبر باشد و او باید شجاع و صادق باشد.

ماموستا مرادی تأکید کرد: نماینده منتخب مردم باید در برابر مردم ، نظام و بالاتر از همه خدا پاسخگو باشد و باید فردی مسئولیت پذیر باشد و مردم باید در انتخاب خود مراقب این شاخص ها باشند.

یک امام جمعه اهل سنت کرمانشاه روز جمعه با اشاره به مشکلات فعلی کشور گفت: “تحریم ها وضعیت کشور را بدتر کرده و با ظهور کرونا ، اوضاع بسیار پیچیده تر شده و مشکلات اقتصادی مردم تشدید شده است.

ماموستا مرادی خاطرنشان کرد که اعضا باید راه حلهای م moreثرتری ارائه دهند که بتواند مشکلات مردم را در اسرع وقت حل کند.

وی افزود: نمایندگان استان نیز باید سعی کنند امتیاز بیشتری برای استان کسب کنند تا ما بقیه کارها را انجام دهیم و مشکلات مردم را برطرف کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا