استان ها

گزارش تیتر اول از سفر یک روزه نمایندگان مجلس در پردیس

آنطور که این خبرگزاری گزارش داده است تیتر اول از استان تهران؛ امروز جمعه 20 فوریه در پی آزار و اذیت مکرر خوزه حسینی سیشل ائمه شهرستان پردیس و مهندس ظفرپور ابراهیم فرماندار این شهر، دومین بار است که تعداد نمایندگان مجلس اسلام در منطقه بودند.

گفتنی است در ابتدای این سفر اعضا فاطمه قاسم پور، ابوالفضل عمویی، مجتبی توانگر با صنعتگران دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که امام جمعه، فرماندار و رئیس کل دادگستری شهرستان نیز حضور داشتند، به بیان دغدغه های خود پرداختند. مشکلات در حضور پیشه وران از آنها پرسیدند

حضور دائم و نظارت جدی در شهرک صنعتی پردیس.

به گزارش امروز؛ مشکل اصلی صنعتگران در این جلسه نبود آب آشامیدنی سالم در حوزه صنعتی نبود مراکز بهداشتی کمبود در صورت بروز حوادث کار پلیس مشکلات حقوقی زیادی در مورد ثبت نام وجود دارد شهرداری این نیاز به اقدام جدی دارد مجلس هست یک.

لازم به ذکر است در ادامه این جلسه مسئولان از چند مرکز صنعتی و تجاری شهرستان پردیس بازدید کردند.

نمایندگان پارلمان اروپا همچنین از بیمارستان انصار الغدیر بازدید کردند تا برخی مشکلات را که سال ها کار را به تعویق انداخته بررسی کنند. بیمارستان مابقی را پرداخت کردند و از قسمت های مبهم این مرکز درمانی بازدید کردند.

دیگر مطالبات مسئولان شهری در جلسه امروز نمایندگان، شتاب گرفت بودجه در مورد بیمارستان نیز پیش بینی می شد که نمایندگان مردم موضوع مربوط به شرایط را در اولویت قرار دهند سلامتی مردم باید فعالیت های جدی را در دستور کار خود قرار دهند.

نمایندگان این سفر را ادامه دادند مجلس شرکت کردن نماز جمعه و با شنیدن چهره به چهره دغدغه مردم قول پیگیری و همکاری دادند.

یک نکته قابل توجه خطبه های نماز جمعه واقعاً برای مردم مایه شرمساری است که آنها از بیمارستان الغدیره بازدید کردند زیرا ما امروز مدام مسئولان را به آنجا می بریم.»

بعد از نماز جمعه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با فرماندار شهرستان و امام جمعه شهرستان ائمه حومنی مردم این شهر پای درد دلی نشسته بودند که با نظارت و جدیت همه مسئولان و دست اندرکاران انتظار می رود.

مشکلات خانواده مردم حضرت امام هم بالا هستند و این عزیزان باید از بلاتکلیفی خارج شوند.

به گزارش خبرنگار ما، حضور و جلسات امروز نیز تاییداتی برای صعود داشت. فرمانده پلیس شهرستان پردیس 350 هزار نفر جمعیت و جمعیت رو به رشدی دارد که دکتر عمویی تصمیم گرفت در مجلس شورای اسلامی پیگیری کند.

تصمیم بعدی نیز طرح بحث آب شرب شهرک صنعتی بود که مجلس تصمیم گرفت به آن رسیدگی کند. توانگرها.

باید توجه داشت؛ تصمیم بعدی تشکیل کارگروه بررسی وضعیت شهرک امام خمینی با حضور نمایندگان مردم و مسئولان شهری است که پس از دسته بندی مشکلات در مجلس شورای اسلامی پیگیری می شود.

تصمیم بعدی تشکیل کارگروهی برای بررسی وضعیت کاندیداهای مرحله دوم پردیس است که سال هاست مردم بلاتکلیف هستند و هنوز وضعیت آنها مشخص نشده است.

6666

53333

45

44444

3332

455

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا