استان ها

گشایش مدرسه عالی مهارتی طراحی و دوخت در دانشگاه آزاد اسلامی لنجان

به گزارش آنا ، خبرنگار خبرگزاری لنین ، مراسم تحلیف طراحی دبیرستان واجد شرایط و خیاطی بعد از ظهر امروز با حضور مسئولان استان اصفهان و شهرستان لنیان و چند نفر از علاقمندان به صنایع دستی در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی لنیان برگزار شد.

اهداف مهارت های دبیرستان چیست؟

رئیس شعبه لنیان دانشگاه آزاد اسلامی علاوه بر مراسم افتتاح این مدرسه ، ایجاد مدارس بسیار ماهر را یکی از اهداف دانشگاه آزاد اسلامی لنیان عنوان کرد و اظهار داشت: دانش را مهارت می دهد“یکی از اهداف مدارس دارای مهارت بالا ، ارتقاء مهارت های عمومی و حرفه ای ، افزایش سطح ورود افراد به بازار کار ، اشتغال و توسعه و تقویت استفاده از فناوری های جدید در زمینه مهارت ها است.”

بذر مسعود داوودی با اشاره به رویکرد ویژه دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه آموزش و علم ، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی به سمت دانشگاه تجارت پیش می رود و پایه های اشتغال دانشجویی و نیاز به نقش آفرینی فعال در مهارت های تدریس را ایجاد می کند.

وی با بیان هدف از مدرسه طراحی و دوخت مهارت ، گفت: در دبیرستان طراحی و خیاطی مهارت ، تمام آموزش ها عملی و مبتنی بر مهارت است و دانش آموزان می توانند پس از شرکت در دوره های آموزشی وارد بازار کار شوند ، در واقع هدف از ایجاد این مدرسه ساخت مهارت های درسی و دوره های آموزشی است. و دانش آموزان وارد بازار تجارت می شوند و مهارت های خواستار را به دست می آورند. “

رئیس شعبه لنیان دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: در این آموزشگاه سعی می شود از معلمانی استفاده شود که آموزش را با رویکرد جدید تدریس کرده اند و دانشجویانی که در پایان دوره با مهارت های تولیدی در این زمینه شروع به کسب مهارت می کنند ، استفاده کنند. “آنها دوره کارآموزی را گذرانده و با شرکت در دوره های آموزش مهارت های دبیرستان وارد بازار کار شدند.”

داوودی با اشاره به ظرفیت بسیار با استعدادی که در سطح شهر لنیان وجود دارد ، اظهار داشت: یکی از دیگر اهداف شعبه لنیان دانشگاه آزاد اسلامی توسعه علمی گردشگری لنیان است.این شهر در جنوب غربی اصفهان واقع شده است. مناظر ، آب و هوای دلپذیر ، باغ های دوستدار محیط زیست ، مناظر باستانی و آثار تاریخی از دوران باستان. “در آن زمان ما فقط متوجه آن شدیم.

وی ادامه داد: به همین دلیل ، لنیان را می توان یک مجموعه گردشگری نه تنها در استان اصفهان بلکه در ایران نیز در نظر گرفت و در تلاش است تا یک مدرسه عالی صنایع دستی و گردشگری را که یکی از مهمترین شاخه های توسعه علمی صنایع دستی و گردشگری است ، راه اندازی کند. بیایید از آن استفاده کنیم “

کار تیمی کلید پیشرفت هر سازمان است

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سام سام گفت: کار تیمی با مشاغل یک عامل محرک توسعه اقتصادی در کشورهای توسعه یافته است. “کار گروهی کلید اصلی تجارت و یکی از عوامل اصلی در توسعه هر سازمان است و قطعاً افزایش خواهد یافت. توانایی سازمان برای غلبه بر مشکلات زیست محیطی کمک می کند.”

حمیدرضا نظری بر کار تیمی در دستیابی به اهداف دانشگاه تأکید کرد و گفت: “زیرا فرهنگ کار تیمی در کشور در گذشته مشکلات زیادی داشته است ؛” ما هنوز نتوانسته ایم استانداردها و ایده آل های مربوطه را با فرصت های موجود در کشور آشتی دهیم. “

وی با تأکید بر پایان نامه و جهت گیری پایان نامه ها در پاسخ به نیازهای علمی جامعه ، گفت: بنابراین می توان با بکارگیری و مدیریت پایان نامه ها و پایان نامه های دانشجویی با توجه به نیازهای عینی و صنعت و جامعه بازار کار ، نیازهای علوم و تحقیقات ملی را برآورده کرد. “

معاون آموزش عمومی و مهارت های دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به فرصت های موجود در سطح شهر لنیان گفت: “و تشویق دانشجویان ، فارغ التحصیلان و صاحبان ایده برای انجام اقدامات اساسی در توسعه شهر”.

راه حلی برای شکاف اشتغال

احمد فتحی رئیس اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری شهرستان لنیان گفت: تجربه هنرمندان صنایع دستی به همراه دانش و فناوری دانشگاه می تواند شکاف های اشتغال شهرستان را پر کند. “صنایع دستی ، میراث فرهنگی و گردشگری در منطقه لنیان وجود دارد. ظرفیت آن بسیار زیاد است و قطعاً برنامه ریزی مناسب و نمای ویژه از منطقه می تواند توسعه این صنعت را در این شهر تعیین کند.”

خلاقیت و ریسک پذیری نیازهای جامعه است

شهردار فولادشهر با تشریح فعالیت های فعلی و قابلیت های فرهنگی و هنری فولادشهر توضیح داد: با توجه به تراکم جمعیتی فولادشهر ، برنامه ریزی فرهنگی و توجه بیشتر به فرهنگ و هنر رویکرد علمی انجام می شود.

مهدی ابائی با تأکید بر اهمیت خلاقیت و ریسک پذیری به عنوان یک ضرورت در جامعه خاطرنشان کرد: یکی از اهداف مهم نظارت بر آموزش عالی ملی ، آموزش و کسب مهارت های لازم برای استفاده از استعدادهای ویژه شهر و پرورش نیروی انسانی متخصص و ضروری جامعه است.

وی با تأکید بر لزوم افزایش جمعیت و تقاضای پذیرش در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی گفت: امروز خلاقیت و ریسک پذیری نه تنها به عنوان یک ضرورت بلکه به عنوان شرط بقاء یک کشور نیز مهم است. این است. “

فولادشهر با اشاره به توانمندی های بسیار خوب دانشگاه آزاد اسلامی در شعبه لنیان ، گفت: با توجه به ظرفیت علمی بالا و عملکرد برجسته دانشگاه آزاد اسلامی در شعبه لنیان ، منطقه فولادشهر آمادگی خود را برای توسعه و آموزش های جدید اعلام می کند.

انتهای خبر 4121/4062

دکمه بازگشت به بالا