استان ها

گشایش مرکز خدمات روان‌شناختی و مشاوره دانشگاه آزاد اسلامی کاشمر

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از کاشمر، مراسم مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره دانشگاه آزاد اسلامی کاشمر در بیست و یکمین اجلاس ویژه معاونان و مدیران حوزه توسعه و منابع رهبری، دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و چند شهرستان کاشمر افتتاح شد. مقامات

رئیس واحد دانشگاه آزاد اسلامی کاشمر در این مراسم گفت: مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی دانشگاه اولین مرکز مشاوره در بین واحدهای دانشگاهی استان خراسان رضوی است که دارای مجوز پنج ساله سازمان بهزیستی بوده و در واحد کاشمر فعالیت می کند. انجام خواهد داد.

سید محمد جواد موسوی افزود: این مرکز در زمینه مشاوره عمومی در زمینه ارتقای سلامت روان، کمک به بهینه سازی سطح زندگی، ارائه خدمات در حوزه های مشاوره ازدواج، خانواده، آموزش، اشتغال و سمینارهای آموزشی و مهارتی فعالیت خواهد کرد. واحد دانشگاه آزاد اسلامی.” گروه روانشناسی با کادری مجرب و اساتید مجرب آماده خدمت رسانی به مردم و دانشجویان کاشمر منطقه باستانی ترشیش به ویژه رشته بالینی دانشجویان این گروه می باشد. روانشناسی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد این واحد دانشگاهی.

به گزارش آنا، پرونده های تخصصی توسعه و مدیریت منابع واحدهای استانی خراسان رضوی از جمله موارد مربوط به تصمیم افزایش حقوق در سال 1401، راهکارهای مدیریت منابع و نقدینگی واحدها و مراکز استانی، اخذ وام رسالت. بانک، دانشجویان و کارکنان و غیره این موضوع در جلسه شورای ویژه معاونین توسعه و مدیریت منابع واحدهای استان خراسان رضوی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/4121/4062/

دکمه بازگشت به بالا