استان ها

آزادی ۲۲ زندانی بدهکار مالی از زندان‌های البرز

تیتر اول/البرز مدیر کل زندان‌های استان البرز گفت: به همت ستاد دیه استان البرز ۲۲ زندانی بدهکار مالی در ایام الله دهه مبارک فجر از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

به گزارش تیتر اول، علی چهار محالی گفت: زندانیان بدهکار مالی و جرایم غیر عمد را در اصطلاح زندانیان غیر بزهکار می‌نامند، چرا که این دسته از زندانیان به دلیل بدهی مالی و شکایت طلب‌کاران راهی زندان شده‌اند و در عمل مرتکب جرمی نشده‌اند، پس ستاد دیه به عنوان تنها مرجع رسمی آزادی زندانیان بدهکار مالی در کشور با جذب خیرین و تامین منابع مالی به آزادی این زندانیان کمک می‌کند.

چهارمحالی با اشاره به عملکرد ستاد دیه استان البرز اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا نیمه بهمن ماه ۳۴۶ زندانی بدهکار مالی از زندان‌های استان البرز آزاد شده‌اند. مبلغ بدهی این زندانیان قریب به ۲۵۰ میلیون تومان بوده که با استفاده از منابع ستاد دیه، کمک خیرین، اعطا وام کم بهره و اعسار، این بدهکاران از زندان آزاد شدند.

شایان ذکر است خیرین و مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود را با هر مبلغی جهت مشارکت در آزادی زندانیان بدهکار مالی، به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۴۴۰۳ و یا شماره حساب ۰۲۱۶۰۸۰۴۶۷۰۰۸ نزد بانک ملی به نام ستاد مردمی دیه استان البرز واریز کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا