استان ها

۳۲ داماد همدانی به علت مهریه، راهی زندان شدند

به گزارش تیتر اول از همدان؛ جادولا روحانی منش در مصاحبه با اظهارات فوق افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 29 نفر از زندانیان به دلیل عدم توانایی پرداخت مهریه آزاد شده اند و اکنون 32 نفر دیگر در مضیقه هستند. آنها می گیرند.

وی تعداد زندانیان جرایم غیرعمد در این استان را 243 نفر برآورد کرد و خاطرنشان کرد: در پایان سپتامبر سال جاری این تعداد 307 نفر و در اکتبر سال جاری 64 زندانی به خانواده های خود بازگشتند.

رئیس ستاد دیه استان همدان افزود: در حال حاضر 6 نفر در زندان های همدان به دلیل عدم پرداخت دیه به دلیل تصادفات و حوادث ناشی از کار ، 3 نفر به دلیل نگهداری و 202 محکوم مالی در زندان به سر می برند.

روحانی منش گفت: 147 زندانی جرایم غیرعمد از ابتدای امسال تا پایان آنلاین با تلاش و مساعدت خیران خیریه آزاد شدند و متقاضیان از زندان آزاد و به خانواده های خود بازگشتند.

وی یادآور شد: 132 نفر از زندان آزاد شده مرد و بقیه زن هستند. همچنین 112 مورد از آزادی ها مربوط به محکومان مالی ، 29 نفر زندانی جهیزیه ، سه زندانی نفقه و سه زندانی دیه ناشی از حوادث است.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان اظهار داشت: کل بدهی این افراد بیش از 41 میلیارد و 666 میلیون تومان بوده است که حدود 20 درصد این بدهی مربوط به 9 میلیارد و 579 میلیون تومان توسط شاکیان اضافه شده است.

48

دکمه بازگشت به بالا