حوادث

حادثه شهرک صنعتی خیرآباد ۵ مصدوم بر جای گذاشت/یکی از کارگران هنوز بستری است

تیتر اول/ مرکز رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: بر اثر تصادف کار با مواد مذاب در شهرک صنعتی حیرک اراک 5 نفر مصدوم شدند.

دکتر محمد پرهان در گفت وگو با تیتر اول، با اشاره به تصادف در یکی از کارخانه های شهرک صنعتی خیرآباد اراک در حین کار بر روی مواد مذاب، اظهار کرد: در حادثه شب گذشته پنج کارگر در آتش سوختند.

وی افزود: کارگر 35 ساله با 40 درصد سوختگی دست و صورت درجه سه، کارگر 30 ساله با 5 درصد سوختگی درجه دو صورت و چشم، کارگر 33 ساله با 7 درصد سوختگی درجه دو. -سوختگی درجه صورت و چشم کارگر 35 ساله یک سال دیگر 50 درصد سوختگی بالاتنه درجه دو و سه داشتند.

پرهان با اشاره به اینکه شب گذشته کارگر 35 ساله دیگری پس از مداوای سرپایی از بیمارستان ترخیص شد، افزود: پس از حادثه به صورت حضوری در بیمارستان ولیعصره (عج) بودم که پس از انتقال به بیمارستان و معاینه، بیماران به بیمارستان اعزام شدند. بخش سوختگی.” شرایط پایداری داشتند.

وی افزود: یکی از کارگران آسیب دیده با 50 درصد سوختگی درجه دو و سه برای ادامه درمان به تهران منتقل شد که 3 نفر از مصدومان پس از طی مراحل درمانی مرخص شدند و در حال حاضر یکی از کارگران با 40 درصد سوختگی و یک نفر چشم در بیمارستان بستری است و تحت درمان است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا