استان ها

تصادف خودروی حامل سوخت قاچاق در میناب یک فوتی برجای گذاشت

به گزارش تیتر اول، سرهنگ عباس قاسمی اعلام کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محور کرگان – میناب، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی به محل گزارش شده اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی اولیه مشخص شد که راننده وانت نیسان که در حال تمام شدن سوخت بود، به دلیل وجود مقدار زیادی سوخت قاچاق در جلو، به دلیل سرعت زیاد کنترل خودرو را از دست داده و قادر به هدایت خودرو نبود. جلوی کامیون.” حرکت کرده، منحرف است.

فرمانده انتظامی شهرستان مینابا با تاکید بر اینکه در این تصادف هیچ گونه آزار و اذیت و تیراندازی از سوی ماموران پلیس وجود نداشت، گفت: متاسفانه در این حادثه و در حاشیه جاده این دو خودرو با یکدیگر برخورد کردند که متاسفانه نیسان و راننده آن به طور کامل از بین رفته و کامیون ها کابین دچار آتش سوزی کامل شده است.

سرهنگ قاسمی خاطرنشان کرد: این مرد 34 ساله در این حادثه کشته شد، جاده های اصلی قرار دارند، به دلیل شرایط روحی و روانی و اضطراب جسم و روح عملا تعادل خودرو را از دست می دهند و فاجعه در حال رخ دادن است. . در هر ماشین تیراندازی

این افسر پلیس با تاکید بر اینکه پلیس بر اساس وظیفه خود با هرگونه تخلف از قانون برخورد می کند، اذعان داشت: رانندگان این وسایل نقلیه با سرعت بسیار بالا و بدون توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی، برای دوری از قانون، معابر را ترخیص می کنند. برای رسیدن به مقصدی که پایانی جز ویرانی ندارد، به سفر می روند و حوادث تلخ و ناگواری را به دنبال دارند و جان خود و دیگران را به خطر می اندازند.

48

دکمه بازگشت به بالا