استان ها

۱۰۰ نفر از اعضای ضدانقلاب، دموکرات و کومله در اغتشاشات اخیر دستگیر شدند

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا: در اغتشاشات اخیر 100 نفر از اعضای ضدانقلاب، دمکرات و کومله دستگیر شدند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا درباره وضعیت مرزهای شمال غرب کشور گفت: امنیت در مرزهای غربی کشور برقرار است و در اغتشاشات اخیر بیش از 100 گروه ضد انقلاب، مردم سالاری و کومله را دستگیر کردیم.

به گزارش خبرگزاری تیتر اول از آذربایجان غربیسردار محمدتقی اسانلو درباره وضعیت مرزهای شمال غرب کشور گفت: مرزهای شمال غرب مرزهای امنی هستند اما گاهی و در مواردی دشمن توانسته است سلاح هایی را با هدف قیام در کشور وارد کند. شرایط اخیر کشور ، که با نیروی نیروهای امنیتی مواجه شده است

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا افزود: منطقه شمال غرب کشور صعب العبور و کوهستانی است و در یک ماه گذشته مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات گروه هایی را که قصد انتقال سلاح به داخل منطقه را داشتند دستگیر کرده ایم. کشور و تجهیزاتی را که می خواستند به شهرهای عمیق بفرستند توقیف کردند.»

آسانلو ادامه داد: این نشان می دهد که دشمن تمام تلاش خود را برای رسیدن به اهدافش انجام می دهد، اما اصل ماجرا این است که نمی تواند و نمی تواند. توان نیروهای جمهوری اسلامی ایران در مرزهای شمال غربی بسیار خوب است که نشان می دهد اطلاعات ما فوق العاده بالاست.

فرمانده حمزه سیدالشهدا تصریح کرد: خواسته ما از دولت مرکزی عراق که امنیت مرزها را تامین می کند باید برآورده شود. خواسته ما نه تنها به امنیت داخلی جمهوری اسلامی ایران، بلکه به امنیت اقلیم کردستان عراق و عراق مربوط می شود. گروه‌های ضدانقلابی که در منطقه یا عراق مستقر شده‌اند، در آنجا نیز تهدید امنیتی محسوب می‌شوند.

آسانلو گفت: در اغتشاشات اخیر بیش از 100 نفر را دستگیر کردیم که عمدتاً با گروهک های ضد انقلاب، دموکراتیک و کومله ارتباط داشتند.

انتهای پیام





آیا این پست مفید بود؟

بر اساس نتیجه 0 رای دادن به و 0 رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا