حوادث

یافته های جسد یک زن در رودخانه مایان / آوریل ما در این رودخانه 20 حادثه داشتیم

یک مقام امنیتی و آتش نشانی طرقبه اعلام کرد؛

آفتاب نیوز:

ابوالفضل نیکدل اظهار داشت: طی یک مکالمه تلفنی عمومی و 110 افسر پلیس جسدی را در آبهای رودخانه مایان در روستای حصار طرقبه کشف کردند ، بلافاصله آتش نشانان به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: جسد این 45 تا 50 ساله بومی منطقه حصار که از یک پل چوبی سقوط کرده بود ، به همت اداره آتش نشانی با حضور قاضی کاشریک ، افسر شناسایی و کارشناسان پزشکی قانونی از آب خارج شد. تحویل پزشک پزشکی قانونی شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات امنیتی طرقبه می گوید: “دلیل اصلی سقوط این زن که به علت نامعلوم در رودخانه غنی از آب افتاد ، توسط پزشکی قانونی در دست بررسی است.”

وی با بیان اینکه برای بیرون کشیدن جسد به دلیل حجم زیاد آب 30 دقیقه طول کشید و افزود: این زن میانسال که در دهکده حصار طرقبه زندگی می کرد تصمیم گرفت مواد غذایی را به همسرش بیاورد که در آن کار می کرد باغ. این پل از رودخانه عبور می کند ، اما وقتی از روی پل عبور می کنید ، به دلایل نامعلومی در رودخانه ای پر از آب قرار می گیرد.

بدنه آتش نشان و خدمات امنیتی طرقبه اظهار داشت: این جسد که بین سه تا چهار ساعت پس از مرگ وی رفت ، 500 متر جلوی محل که در آن سقوط کرده بود و در یک شاخه گیر کرده بود آورده شد.

وی گفت: “از آنجا که تمام پل های کنار رودخانه فاقد مجوز آب منطقه ای هستند ، از امنیت برخوردار نیستند.” به دلیل هزینه بالای ساختن یک پل استاندارد ، چندین باغبان قطعات چوبی را بر روی رودخانه انداخته و آنها را با طناب نگه می دارند تا در امتداد آن حرکت کنند.

نیکدل گفت: “وقتی بومیان وارد منطقه طرقبه می شوند و به اردوگاه های تابستانی می روند ، زیرا آنها از نقاط قوت خود آگاه نیستند و از خود سلفی می گیرند که این اتفاق می افتد.”

وی اظهار داشت: در فروردین ماه امسال بیش از 20 تصادف داشتیم که با ماشین ، موتور سیکلت یا دوچرخه به رودخانه رفتیم و گیر افتادیم. این ظالمانه باعث شده تا آتش طرقبه همچنان به اجرای عملیات بپردازد.

رئیس آتش نشانی طرقبه گفت: اگرچه سازمان آتش نشانی وظیفه نجات جان انسان ها را بر عهده دارد ، اما برخی انتظار دارند که همه وسایل خود را که در آب افتاده اند بیابیم. ما ساکنان را ترغیب می کنیم در این فصل از سال از قدم زدن در رودخانه خودداری کنند.

وی اظهار داشت: جایی برای گرفتن سلفی در یک پل چوبی وجود ندارد و این یک عملیات ناامن است ، اما موارد بسیاری داریم که برای نجات از آنها می رویم. خوشبختانه آتش Torqabeh هنگام برخورد با تجهیزات مختلف مشکلی ندارد. و امکاناتی برای نجات مردم در رودخانه ها. ” اما برای عملیات نجات در سدها به غواص احتیاج داریم و سازمان آتش نشانی مشهد ما را به خوبی پشتیبانی می کند.

دکمه بازگشت به بالا