حوادث

وقوع حریق خودرو در تونل جدید پردیس/ گرفتار شدن خودروها در محل حادثه به علت دودگرفتگی

نماینده آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی خودرو در تونل جدید بزرگراه پردیس خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت وگو با تیتر اول وی اعلام کرد: امروز در در ساعت 15:30 ، یک آتش سوزی به سیستم آتش نشانی و امنیت 25 شهرداری تهران در بزرگراه جدید پردیس ، به سمت پردیس ، داخل اولین تونل گزارش شد ، بلافاصله ایستگاه شماره دنبال شد. 16. قرار داده شده است.

وی ادامه داد: با توجه به ترافیک سنگین ایجاد شده ، آتش نشانان مجبور شدند خط لوله را بسیار دور ببرند. ده ها وسیله نقلیه درون تونل بودند و بسیاری از تونل ها بخشی از تونل را محاصره می کردند. این حادثه حدود 3 متر پس از افتتاح اولیه تونل رخ داده است.

ملکی اظهار داشت: خودروی دستگاه پژو به دلایلی دچار آتش سوزی شده بود که باید بررسی شود. برای انجام این عملیات ، آتش نشانان شهرک نیز به نوبه خود به محل حادثه رفتند و آتش نشانان به سرعت آتش را خاموش کردند.

وی افزود: خوشبختانه سرنشینان قبل از تصادف از ماشین پیاده شده بودند. سایر وسایل نقلیه به دلیل دود به سرعت وسایل نقلیه را در حالت نامنظم رها کردند ، بنابراین مسیر تقریباً بسته بود و آتش نشانان تهرانی مجبور شدند صدها متر آب را تأمین کنند ، البته به دلیل خطی که در آن منتقل شده بودند ، آتش نشانی شهرک را تأمین می کردند. جلو برای نزدیک شدن به صحنه.

ملکی همچنین گفت: در این حادثه تلفات جانی نداشته و دود به صورت طبیعی و به تدریج تخلیه شد. آتش به وسایل نقلیه دیگر سرایت نکرد و عملیات در ساعت 2:26 بعد از ظهر پایان یافت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در پایان اظهار داشت: این حادثه نشان می دهد که در جاده ها مشکلاتی وجود دارد. تدابیر ایمنی باید در مکانهایی مانند تونل و همچنین سیستمهای تهویه قوی و دسترسی سریع به خارج وجود داشته باشد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا