بهترین های کسب و کارجامعه

برنامه طراحی گرافیک اندروید

بهترین برنامه های طراحی گرافیکی برای اندروید را بشناسید

می توانید از این برنامه ها برای ایجاد آثار هنری یا نقاشی های منحصر به فرد استفاده کنید. نه تنها این ، بلکه این برنامه ها همچنین می توانند به شما در تسریع مهارت های طراحی خود کمک کنند. این به شما بستگی دارد که چگونه از این برنامه ها استفاده می کنید. بنابراین ، بیایید برخی از بهترین برنامه های طراحی گرافیکی را برای اندروید بررسی کنیم و نمونه های انجام شده زیر را جهت ایده پردازی مشاهده کنیم:

طراحی گرافیک، هنری است که در قرن بیست و یکم به سرعت در حال تبدیل شدن به یک مهارت بسیار مرتبط برای پوسترهای تبلیغاتی، کارت ویزیت، لوگوها و موارد دیگر است. دو نوع گرافیک اصلی وجود دارد که عبارتند از: برداری (وکتور) و شطرنجی (بیت مپ).  گرافیک برداری (وکتور) شامل استفاده از معادلات ریاضی برای ساخت طرح است. این معادلات به عنوان نقاطی که از طریق خطوط یا منحنی هایی به هم متصل می شوند تفسیر می شوند که به آنها مسیرهای برداری می گویند. فرمت های فایل برداری عبارتند از: eps, svg, xml, ai

گرافیک شطرنجی (بیت مپ) از مربع های کوچکی به نام پیکسل تشکیل شده است. تعداد پیکسل ها در یک گرافیک شطرنجی پس از ایجاد ثابت باقی می ماند. تعداد پیکسل ها اندازه فایل را تعیین می کند و گرافیک را نمی توان بدون از دست دادن کیفیت تصویر کوچک کرد. فرمت فایل های بیت مپ اغلب jpg, png , tiff و gif هستند.

در حالی که یک گرافیک شطرنجی ممکن است برای عکاسی دیجیتال عالی باشد (مانند دوربین گوشی شما)، گرافیک برداری برای سایر اشکال طراحی بهتر است. با مشاهده ارتباط گرافیک های برداری، برنامه های مختلفی وجود دارند که می توانند برای طرح های گرافیکی شما مفید باشند. بر اساس کاربر پسند بودن و ویژگی‌های آن‌ها، در اینجا چند برنامه شگفت‌انگیز برتر برای طراحی گرافیکی در اندروید آورده شده است، که برخی از آنها ممکن است نیاز به پرداخت درون برنامه ای داشته باشند.

اپلیکیشن­ های برتر طراحی گرافیک اندروید

اپلیکشن هایی که معرفی می کنیم هر کدام ویژگی خاص خود را دارد. شما می توانید با بررسی ویژگی های آن ها اپلیکیشن مورد نیاز خود را نصب کنید و از آن لذت ببرید.

·         Infinite Design

Infinite Design یک اپ گرافیکی برداری (وکتور) برای اندروید است که به شما اجازه می‌دهد که از طریق گوشی هوشمند یا تبلتتان طراحی مورد نظر خودتان را انجام دهید. متاسفانه نسخه کامل تر این برنامه هم پولی است اما اگر قصد خرید این برنامه را دارید پیش از خرید نسخه رایگان این اپ را امتحان کنید که قطعا ضرر نمی‌کنید. نسخه رایگان Infinite Design امکاناتی از قبیل بوم های نامحدود، لایه های نامحدود در اختیار شما قرار می‌دهد.

همچنین می‌توانید از طریق گزینه‌هایی که برای لایه‌ها قرار داده شده، آن ها از هم جدا کنید، ترکیب کنید، آن‌ها در زوایای مختلف بچرخانید، لایه‌ها را کپی کنید و … از طریق این برنامه عکس دلخواهتان را به بوم مورد نظر اضافه کنید و از طریق جلوه‌های ویژه، قلم‌ها ، آن را ادیت کنید و کنترل دقیقی رو آنچه که انجام می‌دهید داشته باشید. بدون خرید نسخه پولی این برنامه می‌توانید طرحتان را فقط در قالب JPEG ذخیره کنید، اما ورژن اصلی این برنامه این قابلیت را به شما می دهد که عکس خود را در قالب PNG,PSD و یا SVG ذخیره کنید.

یکی از ویژگی‌های هیجان انگیز این اپلیکیشن ایجاد لایه های بی نهایت برای طراحی وکتور است. همچنین امکان ویرایش بی‌نهایت مسیر، لغو و انجام مجدد طراحی را می‌دهد و یک اسلاید تاریخچه برای کمک به طراحان در هنگام تغییر نظر دارد و به کاربران اجازه می‌دهد آن لایه‌ها را جایگزین کنند. می توانید لایه ها را ادغام یا کپی کنید.  این اپلیکیشن به طرز شگفت انگیزی قادر به طراحی تصاویر سه بعدی با استفاده از ۵ ابزار پرسپکتیو خود است. برخی دیگر از ویژگی های Infinite Design عبارتند از:

– گزینه‌های لایه‌های زیادی: می‌توانید مقیاس، چرخش، کج کردن، تحریف و چرخش را انجام دهید

– تشخیص خودکار اشکال هندسی

– میانبرهای صفحه کلید برای سهولت بیشتر در استفاده.

·         Tayasui Sketches Lite

Tayasui یک برنامه طراحی و نقاشی پیچیده در عین حال کاربر پسند با فضایی دوستانه است که ضمن داشتن لیست بلند بالایی از ابزارها و ویژگی هایی متعدد، مطمئناً هر هنرمند علاقه‌مند به طراحی گرافیک دیجیتالی را هیجان زده می‌کند. Tayasui با ارائه ابزارهایی چون قلم نمدی ،پاستیل روغنی، آبرنگ (برس های خشک و مرطوب) ، برس‌های اکریلیک و موارد دیگر شما در ایحاد یک فضای فوق العاده و مشابه آنچه در واقعیت تجربه می‌کنید، کمک می‌کند.

·         Adobe Photoshop Sketch & Photoshop Mix

Photoshop Sketch ابزارهای طراحی شامل مداد گرافیتی ، قلم جوهر ، و پاک کن و همچنین برس‌هایی از جمله اکریلیک و پاستیل را ارائه می‌دهد. در واقع می‌توان گفت که ابزارهای طراحی Photoshop به طور فشرده شده‌ای در این اپ عرضه شده است که طبیعتا به همین دلیل این برنامه شباهت‌های زیادی به فوتوشاپ داشته و آن را بسیار مفید خواهید یافت. Photoshop Mix برنامه‌ای است که اگر چه بیشتر از طراحان به عکاسان کمک می‌کند اما می‌تواند برای شما طراحان گرافیک هم مفید باشد. اینجاست که ابزارهای دیگر Photoshop از جمله Content-Aware Fill و Camera Shake Reduction و سایر ویژگی های تقویت تصویر را پیدا خواهید کرد.

·         Ivy Draw

 این یک برنامه طراحی گرافیکی مبتنی بر برداری است که برای ساخت طرح ها و نقاشی های با کیفیت بالا عالی است. Ivy Draw یک ویرایشگر بسیار عالی دارد که به شما امکان می دهد هر آنچه را که می خواهید و هر زمان که می خواهید تغییر دهید. می توان از آن برای طراحی کارت پستال، میم، لوگو، پوستر، تصاویر و موارد دیگر استفاده کرد. این به کاربران امکان می دهد طرح ها را با تنظیمات کیفیت قابل تنظیم در JPEG یا PNG به اشتراک بگذارند و پیش نمایش کنند. سایر ویژگی های Ivy Draw عبارتند از:

 – رابط کاربری لمسی بهینه شده

– خروجی با فرمت  SVG

– ایجاد لایه بی نهایت

– انتخاب رنگ پیشرفته

·         Adobe Illustrator Draw

Illustrator Draw یک برنامه گرافیکی وکتور است که شما می‌توانید با استفاده از ابزارهای مفیدی که در اخیتارتان قرار داده می‌شود، با هنر انگشتان دستتان یک طرح وکتور ایجاد کنید. این اپ فضایی را فراهم می کند تا از یک تجربه آسان و کارآمد لذت ببرید. ویژگی هیجان انگیز و فوق العاده این برانامه این است که برای اعمال جزییات دقیق می توانید تا 64 برابر!!! بزرگنمایی کنید بدون اینکه ذره ای از کیفیت تصویر کم شود. همچنین می توانید به لطف خط کش دیجیتالی Touch Slide خطوط و منحنیهای کاملی ایجاد کنید و تصاویر را از چندین منبع از جمله Creative Cloud برای ویرایش و رنگ آمیزی اضافه کنید.

·         Adobe illustrator draw

Adobe برنامه وکتور خود Adobe Illustrator Draw را در سال ۲۰۱۶ در اندروید راه‌ اندازی کرد، اما در حال حاضر تقریبا تنها راه معتبر برای ایجاد عکس‌ها با این نرم افزار، اجرای آن بر روی یک دستگاه تلفن همراه است (مگر اینکه از یک دستگاه ویندوزی استفاده کنید).

اگر ازillustrator Draw در دستکاپ خود استفاده کنید، هیچ یک از ویژگی‌‌های آن را با نکات قابل تظیم قلم، لایه‌ها، گزینه‌های ادغام و موارد دیگر کم نمی‎‌‌کند. البته، Adobe امیدوار است که از Illustrator Draw با اشتراک Creative Cloud استفاده کنید و اکنون واقعا متوجه می‌شوید که چگونه می‌شود بیشترین بهره را از آن ببرید، با امکان ارسال فوری کار خود به Illustrator و Photoshop CC، مجوز تصاویر Adobe Stock در برنامه و مستقیماً در Balance را منتشر کنید.

·         Sketchbook

 SketchBook که توسط Autodesk توسعه یافته است، یکی از متداول ترین برنامه های طراحی وکتور است که تجربه بی عیب و نقصی را به طراحی شما میدهد. شما می توانید ایده های خود را به تصویر بکشید و آنها را از حالت کاغذی به دیجیتال تبدیل کنید. ویژگی Scan Sketch به شما امکان می دهد طرح نهایی خود را با پس زمینه transparent وارد کنید.

برخی از ویژگی های SketchBook عبارتند از:

 – 170 برس های قابل تنظیم.

– PSD قابل تغییر

– رسم خطوط، اشکال و منحنی های کامل با ویژگی سکته مغزی پیش بینی کننده و تقارن شعاعی 16 بخش

·         Adobe Photoshop Mix

نرم افزارPhotoshop Mix ، نرم افزاری که به فایل‌های بزرگ بیشتر جواب می‌دهد تا ظرافت‌ها، قابلیت این را به شما می‌دهد که عکس‌ها را برش دهید، ترکیب کنید و تغییراتی را در آثار دستگاه اندروید خود انجام دهید. PS ترکیب رشته‌های اصلی را در سهولت استفاده و با Photoshop cc همگام سازی می‌کند، یعنی وقتی شما تغییری بر روی دستگاه خود انجام دهید، فورا روی دستکاپ شما نشان داده می‌شود. به طور مفید، می‌توانید از تمام مزایای CC با Adobe Photography Plan بهره ببرید، که در یک اشتراک کامل Creative Cloud کمی صرفه‌ جویی می‌کنید.

·         lnfinite Design

توسعه دهنده‌ شان بریکفلید در سال ۲۰۱۶ برنامه گرافیکی وکتور SVG خود را infinite Design به طور کامل بازبینی کرد و با جدیدترین و بهترین بروزرسانی‌ها حال یک جایگزین واقعی برای illustrator Draw غالب Adobe است. طراحی تمام نشدنی، همانطور که از نام آن پیداست، دارای یک بوم بی پایان (پان، بزرگنمایی یا چرخش)، و همانطور لایه‌های بی پایان، ویرایش مسیر بی پایان و لغو و انجام مجدد بی پایان با یک نوار لغزنده تاریخ است. گزینه‌ها لایه‌های بی‌شماری دارند. دارای وسایل لازم برای ترجمه، مقیاس، چرخش، تلنگر، تحریف و انحراف می‌باشد. تشخیص خودکار شکل، کانال‌هایی برای منبع یا قطع کردن هستند، اما ویژگی‌های مهم و چشمگیر آن امکان اینجاد عکس‌های سه بعدی با پنج وسیله پرسپکتیو را دارد. همینطور، میانبر‌های کیبورد جمع شده برای کاربران نرم افزار‌های اندروید در کروم بوک‌ها اضافه شده است.

·         Adobe Photoshop sketch

Photoshop Sketch فقط یکی از چندین نرم افزار‌های طراحی در شمار معکوس ما است، اما توصیه Adobe این نرم افزار است زیرا فوایدی که مربوط به مجموعه ابزارهای Adobe است، در ابتدای فهرست مشترکان Creative Cloud قرار می‌گیرد. بنابراین، این نرم افزار در نوع خودش بهترین است، با ویژگی‌هایی از جمله حالت‌های ترکیبی، شبکه‌های پرسپکتیو و ابزار‌های طراحی طبیعی، همچنین امکان تبدیل هر عکس به یک قلم مو با استفاده ازCapture CC از داخل برنامه را دارد.

·         Canva

درسال ۲۰۱۲، Canva به عنوان یک برنامه طراحی آنلاین وجود داشته است، اما به تازگی به اندروید انتقال یافته است، در واقع، به تازگی تنها تصویر مطبوعاتی که می‌توانیم به آن دست پیدا کنیم نسخه iPad است. طعم اندروید از نظر ویژگی‌‌ها ورابط مساوی است. Canva که بیشتر شبیه به یک مجموعه کامل طراحی گرافیکی است تا یک ویرایشگر می‌تواند برای ایجاد همه چیز از لوگو‌ها گرفته تا ماکت‌های وب با دسترسی به کتابخانه‌های بزرگی که از فونت‌ها، الگو‌ها، عکس‌ها و … به کار می‌برند، که بسیاری از آنها رایگان هستند اگرچه ممتاز نیز هستند. دارایی‌ها نیاز به خرید درون برنامه‌ای دارند.

·         Inker

این یک برنامه ویرایش طراحی بردار ساخته شده برای آسان تر کردن inking طرح است. همچنین می توان از آن برای کمیک ها، لوگوها، و دیگر نقاشی های دیجیتال استفاده کرد. کاربران می توانند تصاویر خود را به EPS و SVG تبدیل کنند و بر روی پلتفرم های دیگر در اینترنت یا برنامه ها استفاده کنند. دارای نسخه دسکتاپ نیز می باشد.. با inker شما می توانید رنگ ها را تنظیم کرده و پالت های رنگی را سازماندهی کنید که در گروه ها و لایه ها مرتب شده اند. این اپلیکیشن یکی از بهترین گزینه برای مبتدیان است.

·         ibis paint x

ibis Paint X یک نرم افزار طراحی است که برای هنرمندان نرم افزا بسیار برنامه برگزیده‌ای است، زیرا طیف گسترده‌ای از ابزار‌ها، از جمله انتخابی از ۲۱۰۰ متریال، بیش از ۷۰۰ فونت و ۱۴۲ قلم مو را ارائه می‌دهد. این برای تازه کار‌هایی که می‌خواهند چیزی را سریع روی دستگاه اندرویدی doodle کنند ایده آل است، اما عمق کافی و انتخاب ابزار برای جلب رضایت حرفه‌ای‌ها نیز وجود دارد. نسخه‌های رایگان تبلغات زیادی دارد ولی یک نسخه پریمیوم وجود دارد که که هزینه زیادی ندارد نسخه رایگان تبلیغات زیادی دارد، اما یک نسخه پریمیوم وجود دارد که هزینه زیادی ندارد (حتی از طریق پرداخت یکبار اشتراک ماهانه). Prime Membership چند ابزار اضافی ارائه می‌دهد، بنابراین ارزش بررسی را دارد.

دکمه بازگشت به بالا