فرهنگ و هنر

گروه‌های خبری و برنامه‌ساز صداوسیما به قطر اعزام شده‌اند

این مجری رادیو و تلویزیون بر نقش موثر و حمایتی شبکه های مختلف صدا و سیما برای تیم فوتبال کشورمان در جام جهانی 2022 قطر و همچنین بازتاب گسترده حضور این تیم در مسابقات جهانی تاکید کرد و از رسانه ملی دعوت کرد دوازدهمین همراه تیم ملی در این رویداد ورزشی بین المللی باشد.

به گزارش تیتر اول، پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به اطلاع رسانی روابط عمومی سازمان صدا و سیما در نشست مشترک کمیسیون های فرهنگی و نمایندگان تلفیق شورای اسلامی با وزرای فرهنگ و رهبری اسلامی شرکت کرد. در ورزش و جوانان و همچنین میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی. ، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت های برنامه ریزی شده برای پوشش رسانه ای مناسب جام جهانی قطر، از حمایت همه جانبه رسانه ملی از تیم ملی فوتبال ایران خبر داد. به عنوان دوازدهمین حامی خود در این مسابقات.

جبلی تصریح کرد: پخش زنده اختصاصی و تولید برنامه های متنوع و متنوع، با تمرکز بر تحلیل و تحقیق از زوایای مختلف جام جهانی، حضور کارشناسان و پیشکسوتان این عرصه و همچنین پخش مستندهای جذابی که ترکیب، تاریخ و مرزها را شرح می دهد. از رقابت تیم ها و کشورهای حاضر در دستور کار این رویداد بزرگ ورزشی و فوتبالی قرار دارد و پیش بینی می شود 10 روز مانده به افتتاحیه این مسابقات روی آنتن شبکه های مختلف رادیو و تلویزیون باشد.

وی با اعلام اینکه تیم های خبری و برنامه ای متشکل از خبرنگاران، خبرنگاران، مجریان و عوامل فنی به قطر اعزام شده اند، گفت: استودیو ویژه ای در محل برگزاری بازی ها برای پخش زنده برای مخاطبان و علاقمندان به فوتبال تدارک دیده شده است. متن و حواشی بازی ها و همچنین میزبانی جام جهانی 2022 را مشخص می کند.

همچنین احمد راستینه هفسجانی سخنگوی کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی به تشریح دستور کار این کمیسیون پرداخت و گفت: این جلسه در خصوص بحث و بررسی جاذبه فرهنگی جام جهانی با حضور وزرای ورزش و ورزش است. جمعی از نمایندگان جوانان، فرهنگ و گرایش اسلامی، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، رئیس سازمان صدا و سیما و مدیرعامل منطقه آزاد کیش در کمیسیون تلفیق برگزار شد.

راستینه تاکید کرد: در این جلسه جبلی صدا و سیما با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده برای تولید محتوا در رسانه ملی، گزارشی از پخش برنامه ریزی شده در رسانه ملی برای بازتاب گسترده این رویداد ارائه کرد. بازی های فوتبال در جام بین المللی. در نشست جهانی 2022 به میزبانی قطر.

وی همچنین بیان کرد: در این جلسه نمایندگان دغدغه ها و پیشنهادات خود را برای مشارکت و پوشش بهتر این رویداد مطرح کردند. هم افزایی نهادها و تهیه پیوست فرهنگی جامع برای بهره مندی از این رویداد فرهنگی نیز از دیگر درخواست های اکثریت نمایندگان حاضر در این جلسه بود.

نماينده كميسيون فرهنگي سايما، تمركز بر حمايت از تيم ملي فوتبال و پيش بيني هاي لازم براي ارتقاي روحيه تيم ملي را در كنار آمادگي فني تيم ملي و لزوم ارائه بسته هاي ارزان گردشگري براي حضور برشمرد. . هواداران در جام جهانی از دیگر موضوعاتی است که به صورت ویژه از سوی نمایندگان حاضر در این جلسه به آنها پرداخته شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا