جامعه

گروههای حساس جامعه از ترددهای غیرضروری بپرهیزند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش آنلاین ، مرکز نظارت بر آلودگی هوا در استان تهران گفت؛ طبق اطلاعات دریافت شده از ایستگاه های کنترل آلودگی هوای تهران ، که در روز یکشنبه ، 28 ژانویه منجر می شود ساعت 17:00 ، میانگین شاخص کیفیت هوا در تهران طی 24 ساعت گذشته 131 و آلاینده ذرات اصلی با قطر کمتر از 2.5 میکرون و کیفیت هوا در شرایط ناسالم است. برای گروه های حساس

میانگین کیفیت روزانه هوا در ایستگاه های پارک سلامت منطقه 17 (162) ، فرماندار شهرستان 20 (162) و منطقه 18 Shadabad (160) ناسالم است.

با توجه به اخطار اداره کل هواشناسی استان تهران در تاریخ 26 ژانویه شماره 71 با توجه به سکوت نسبی جو ، ثبات هوا و تجمع آلاینده ها از امشب تا ظهر روز پنجشنبه ، 1 ژانویه ، گروه ها در مناطق شلوغ در وضعیت ناسالم قرار می گیرند.

طبق بیانیه رصدخانه آلودگی هوای تهران ، توصیه می شود: گروه های آسیب پذیر در جامعه ، از جمله کلیه بیماران قلبی و ریوی ، افراد مسن و کودکان ، از تردد غیرضروری خودداری کرده و از انجام فعالیت های بدنی و ورزشی در فضای باز خودداری کنند.

همه شهروندان همچنین باید از هرگونه اقدامی که باعث افزایش آلودگی هوا می شود ، مانند سوزاندن زباله ، نشت بنزین در پمپ بنزین ها ، فعالیت های قیر و غیره خودداری کنند.

دکمه بازگشت به بالا