بهترین های کسب و کارعمومی

گرانول پی وی سی، راه حلی مقرون به صرفه و بادوام

تولید کننده گرانول PVC  این محصول را با بهترین کیفیت تولید و به بازار عرضه می کند. گرانول پی وی سی یکی از موارد اولیه پر مصرف و اصلی در صنعت پلاستیک سازی و پتروشیمی می باشد. این محصول با گرید های مختلف در بازار وجود دارد و در صنایع مختلف تجاری و خانگی مورد استفاده قرار می گیرد.

این محصول و کاربرد های زیادی دارد و در ساخت وسایل پلاستیکی و پلیمری یکی از مواد اصلی می باشد. گرانول پی وی سی در انواع مختلف وجود دارد و با توجه به ویژگی و نوع کیفیت ساخت دانه های گرانول ها به دو نوع گرانول سخت و گرانول نرم تقسیم می شود که هر کدام از این دو محصول دارای ویژگی ها و کاربرد های خاصی می باشند. گرانول ها به شکل دانه های ریز بلوری می باشد که انعطاف پذیری بالایی دارد و یکی از مواد پر مصرف در صنایع کوچک و بزرگ می باشد.

خرید گرانول pvc نرم

گرانول پی وی سی در شرکت ها و مراکز تولید آن از مواد پلیمری می باشد که به صورت دانه های در بازار وجود دارد و برای مصارف و کاربردهای گوناگون باید ذوب و به شکل مورد نظر در آید این محصول کاربرد های بسیار زیادی دارد از گرانول نرم در ساخت ظروف پلاستیکی، شیلنگ آب، تولید سفره، پرده حمام و همچنین ساخت انواع کابل و سیم و همچنین در تولید کاغذ دیواری کاربرد دارد و از گرانول سخت در تولید پنجره ها، لوله و اتصالات، ناودان، نرده حفاظ پنجره ها استفاده می شود.

نحوه خرید گرانول رنگی پی وی سی از تولید کننده به چند طریق می باشد خرید این محصول را می توان حضوری و آنلاین از شرکت ها و مراکز تولید آن انجام داد در خرید حضوری محصول را مستقیما مشاهده می کنید و بعد از تمام کردن قیمت نهایی از تولید کننده ی آن خریداری می کنید. در خرید غیر حضوری محصول و در اصطلاح اینترنتی محصول را در سایت فروش شرکت و مرکز معتبر فروش آن انتخاب کرده و در سایت فروش محصول گرانول پی وی سی مورد نظر را خریداری می کنید و در اسرع وقت محصول مرغوب را تحویل می گیرید. از راه های مقرون به صرفه در خرید گرانول پی وی سی خرید محصول به صورت عمده می باشد که چون خرید در حجم و مقدار بالا انجام می شود قیمت تمام شده برای خرید محصول بسیار ارزان تر از قیمت موجود در بازار می باشد.

گرانول پی وی سی مرغوب را مستقیما از تولید کننده آن نیز می توان خریداری کرد و بسیار هم مقرون به صرفه می باشد چون خرید مستقیم انجام می شود و واسطه ای در بین نیست در نتیجه مبلغی به قیمت اصلی محصول گرانول پی وی سی اضافه نمی شود و خریدار محصول با کیفیت را با قیمت بسیار ارزان تر از قیمت موجود در بازار تهیه می کند و محصول مرغوب را جلوی درب کارخانه تحویل می گیرید.

 فروش گرانول pvc اصفهان

پلی‌وینیل کلراید نوعی از پلیمر دانه دانه می باشد که توسط دستگاه های ذوب می شود و کاربردهای گوناگونی دارد از این محصول در صنعت ساختمان سازی، تولید پوشاک و ساخت لوازم شخصی مانند: محافظ گوشی ها، دستکش و همچنین کارت های اعتباری مورد استفاده قرار می گیرد که بسیار هم محکم و استقامت خوبی دارد. شرکت ها و مراکز زیادی مشغول به فعالیت در حوزه ساخت گرانول های پی وی سی می باشند و در شهرهای مختلف تولید کنندگان متعهد زیادی مشغول به تولید این محصول ارزشمند می باشند.

در میان شهرهای زیادی که در حوزه تولید این محصول فعالیت دارند و موفق هم می باشند تهران و اصفهان بیشترین تولید را دارند و گرانول های با کیفیتی نیز تولید می کنند و یکی از قطب های اصلی تولید گرانول پی وی سی در کشور شهر اصفهان می باشد که هر ساله مقادیر زیادی از این محصول را با کیفیت بسیار بالا تولید می کند و در تمام کشور در دسترس همه می باشد و علاوه بر رفع نیاز کشور به کشورهای دیگر گرانول پی وی سی تولید شده این شهر صادر می شود و ارزآوری قابل توجهی برای کشور دارا می باشد و باعث رونق اقتصادی کشور می شود. و گرانول های تولید شده ایران در دنیا شناخته شده می باشند.

مرکز فروش گرانول pvc

شرکت های زیادی با توجه به کاربرد گرانول PVC  در صنایع در این حوزه فعالیت می کنند و تولید گرانول در کشور رونق بالایی دارد و گرانول های پی وی سی تولید شده نیز در صنایع مختلف کاربرد زیادی دارند و از گرانول پی وی سی از مرغوب ترین انواع گرانول تولید شده در کشور می باشد و یکی از برترین تولید کننده های این محصول شرکت تولید ی گرانول قم می باشد که سال ها است که این شرکت مشغول به تولید این محصول ارزشمند می باشد.

یکی دیگر از تولید کنندگان مطرح و برتر شهر تهران است که شرکت های بسیار معتبری در این شهر به تولید این محصول با ارزش مشغول هستند و از دیگر شهر های برتر و مطرح در تولید این محصول پر کاربرد شهر سنندج می باشد که این شهرهایی که گفته شد از برترین تولید کننده های این محصول می باشند و کیفیت گرانولی که تولید می کنند بسیار بالا است و از نوع گرانول های صادراتی می باشد محصول این شرکت ها که هر سال به کشورهای زیادی صادر می شود.

قیمت عمده گرانول پی وی سی

تولید گرانول پی وی سی با قیمت بسیار مناسب و با کیفیت بسیار بالا در اکثر شرکت های تولید کننده این محصول صورت می گیرد و گرانول های تولی شده در کشور بسیار مرغوب و استقامت بالایی دارد که مصارف گوناگون و بالایی دارد و در صنایع مختلف کاربرد دارد. گرانول پی وی سی را اگر به صورت عمده و کلی خریداری کنید بسیار مقرون به صرفه می باشد چون خرید کلی انجام شده است و قیمت آن پایین تر از قیمت موجود در بازار خواهد بود. تولید گرانول پی وی سی در رنگ های گوناگون انجام می شود و گرانول ها دارای دو نوع هستند یکی گرانول خشک و دیگری گرانول نرم می باشد که هر کدام از این گرانول ها در صنایعی خاص استفاده می شوند و در تولید فرآورده های مختلف پی وی سی نقش مهمی دارند.

معرفی:

گرانول های بازیافتی پی وی سی یک جایگزین سازگار با محیط زیست و مقرون به صرفه برای گرانول های پی وی سی سنتی هستند. این گرانول ها با بازیافت مواد پی وی سی، کاهش ضایعات و ارتقای پایداری تولید می شوند. آنها عملکرد و کیفیت قابل مقایسه ای را ارائه می دهند و در عین حال به محیطی سبزتر کمک می کنند.

مشخصات فنی:

ویژگی ارزش
مواد پلی وینیل کلراید بازیافتی (PVC)
50 – 80
تراکم 1.15 – 1.35 گرم در سانتی‌متر مربع
استحکام کششی 10 – 20 مگاپاسکال
ازدیاد طول 200 – 400 درصد
رنگ رنگ های مختلف موجود است
روش پردازش قالب گیری اکستروژن یا تزریق

مزایای:

پایداری محیطی: گرانول های بازیافتی PVC با کاهش ضایعات پی وی سی و به حداقل رساندن اثرات زیست محیطی مرتبط با تولید پی وی سی سنتی به اقتصاد دایره ای کمک می کنند. مقرون به صرفه: این گرانول ها راه حلی مقرون به صرفه را بدون افت کیفیت ارائه می دهند و آنها را به یک انتخاب اقتصادی برای کاربردهای مختلف تبدیل می کند.

عملکرد قابل مقایسه: گرانول های بازیافتی PVC ویژگی های عملکردی مشابه گرانول های پی وی سی سنتی را ارائه می دهند و نتایج قابل اعتماد و سازگار را تضمین می کنند. تطبیق پذیری: آنها را می توان در طیف گسترده ای از کاربردها استفاده کرد و تطبیق پذیری و تطبیق پذیری را برای صنایع مختلف ارائه می دهد. محصولات ساختمانی: گرانول های بازیافت پی وی سی برای تولید محصولات ساختمانی مانند لوله ها، پروفیل ها و اتصالات مناسب هستند و شیوه های ساختمانی پایدار را ترویج می کنند.

کفپوش: از این گرانول ها می توان برای تولید مواد کفپوش سازگار با محیط زیست، از جمله کاشی، حصیر و سیستم های درهم تنیده استفاده کرد. قطعات خودرو: آنها در تولید قطعات مختلف خودرو از جمله تزئینات داخلی، پانل ها و اثاثه یا لوازم داخلی استفاده می شوند. بسته بندی: گرانول های بازیافتی PVC را می توان برای ایجاد مواد بسته بندی مانند بسته های تاول، صدف های تاشو و ظروف استفاده کرد. محصولات باغ و فضای باز: این گرانول ها در ساخت شیلنگ های باغ، سیستم های آبیاری و مبلمان فضای باز کاربرد دارند. لوله برق: گرانول های بازیافتی PVC برای تولید لوله های الکتریکی و عایق کابل مناسب هستند و عملکرد قابل اعتماد را تضمین می کنند.

سوالات متداول (سوالات متداول):

آیا گرانول های بازیافتی پی وی سی به اندازه گرانول های پی وی سی سنتی بادوام هستند؟ بله، گرانول های بازیافت پی وی سی دوام و عملکرد قابل مقایسه با گرانول های پی وی سی سنتی را ارائه می دهند و محصولات قابل اعتماد و ماندگاری را تضمین می کنند. آیا می توان گرانول های بازیافتی PVC را با توجه به شرایط خاص رنگ آمیزی کرد؟ بله، گرانول های بازیافت پی وی سی را می توان به صورت سفارشی رنگ کرد تا نیازهای محصول خاص را برآورده کند و طیف وسیعی از گزینه های رنگی را ارائه دهد.

آیا محدودیتی برای استفاده از گرانول های بازیافتی PVC وجود دارد؟ در حالی که گرانول های PVC بازیافتی یک جایگزین سازگار با محیط زیست هستند، برخی از برنامه های کاربردی ممکن است به ویژگی های عملکرد خاصی نیاز داشته باشند که گرانول های PVC سنتی ارائه می دهند. ارزیابی سازگاری برای هر مورد خاص ضروری است. چه گواهینامه هایی برای گرانول های بازیافت پی وی سی موجود است؟ گواهینامه های مختلفی مانند ISO 9001 و RoHS را می توان برای اطمینان از کیفیت و انطباق گرانول های بازیافتی PVC با استانداردهای صنعتی دریافت کرد.

گرانول های بازیافتی PVC برای کاربردهای تماس مستقیم با مواد غذایی توصیه نمی شود. برای چنین اهدافی باید از مواد غذایی مناسب استفاده کرد. چگونه می توانم از کیفیت گرانول های PVC بازیافتی اطمینان حاصل کنم؟ کار با یک تامین کننده معتبر که فرآیندهای کنترل کیفیت دقیق را دنبال می کند، آزمایشات را انجام می دهد و برای گرانول های PVC بازیافتی خود گواهی می دهد، بسیار مهم است. تگ های محبوب: گرانول های بازیافتی پی وی سی، تولید کنندگان، تامین کنندگان، کارخانه، سفارشی، ارزان، بکر، درجه بالا، فروش داغ، نمونه رایگان، عملکرد خوب

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا