استان ها

گرامیداشت مقام مادر و روز زن در دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا گنبد کاووسو ، مراسم گرامیداشت روز مادر و روز زن همزمان با حمایت از تولد دو بانوی جهان حضرت فاطمه زهرا (س) و اجرای برنامه های مختلف با حضور رئیس جمهور احمد مهرابیانا ، گنبد کاووسا -Minoodashta جلسه کارکنان در سالن کنفرانس ژنرال حاج Kemaša سلیمانی برگزار شد.

احمد مهرابیان ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس – مینودشت و گالیکش با تبریک تولد حضرت فاطمه (س) ، حضور و وجود شیعه و سنی حضرت را افتخارآفرین دانست و گفت: و الگویی از اخلاق دینی و همه بعد فاطمه زهرا (س).

احمد مهرابیان ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد برونبد کاووس ، مینودشت و گالیکش

گنبد کاووسا-مینوداشتا و گالیکش ، شاخه ای از فرهنگ دانشجویی ، همچنین تولد حضرت فاطمه زهرا (س) و شجره خالص و روز مادر را به حضرت امام خمینی (س) تبریک گفت و از خصوصیات خوب و طبیعت ملکوتی حضرت صدیقه طاهره (س) نام برد. (ص): تعلیم و تربیت Hazrata Fatima در مکتب وحی و زندگی با بهار درخشان امامت و ولایت مهمترین عاملی است که وی را به شخصیتی نجیب و جهانی و الگویی واقعی برای همه مردم تبدیل می کند.

حجت الاسلام علیرضا صفری ، معاون فرهنگی دانشجویی گنبد کاووس ، مینودشت و گالیکش

هیئت الاسلام علیرضا صفری حضور حضرت زهرا (س) را مایه مباهات و سربلندی همه مسلمانان به ویژه شیعیان دانست و گفت الگوبرداری از شخصیت ایده آل و بی بدیل دختر پیامبر (ص) منبعی برای اوست. . آرامش و خوشبختی برای همه زنان.

به گزارش آنا ، در این مراسم از زنان با گل و بشقاب تجلیل شد.

بزرگداشت روز مادر و زن در دانشگاه آزاد اسلامی گنبد کاووسا

انتهای پیام / 4103/4062 /

دکمه بازگشت به بالا