جامعه

کمبود تجهیزات لازم دلیل تاخیر در افتتاح بیمارستان شفا سقز است



تیتر اول / کردستان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان تصریح کرد: نبود تجهیزات پزشکی لازم برای هیئت مدیره به دلیل شیوع کروناویروس دلیل اصلی عدم افتتاح بیمارستان 235 تختخوابی برای شفا بخش سقز بوده است.

آرزو فلاحی امروز (12 فروردین) ضمن اشاره به اتمام پروژه احداث بیمارستان شفا سقز ، اظهار داشت: با تلاش و هماهنگی ، پروژه ساخت بیمارستان 235 تختخوابی برای بهبودی سقز در اسفند ماه به اتمام رسید که از آن استفاده خواهد شد برای تحویل ظرفیت ” خدمات پزشکی در استان به میزان قابل توجهی بهبود خواهد یافت.

وی با اشاره به موانع افتتاح و بهره برداری بیمارستان ، اظهار داشت: با شیوع بیماری کورو ویروس در کشور و استان ، متأسفانه تعدادی از تجهیزات بسیار مورد نیاز از بیمارستان شفا سقز تحویل داده شد تا توسط این هیئت به دانشگاه ارائه شود. اینطور نبود ، بنابراین افتتاح بیمارستان تقریباً غیرممکن بود.

مدیر دانشگاه این دانشگاه با اشاره به تلاش های جدی و پرشور رئیس جمهور و سایر مسئولان دانشگاه برای ارائه خدمات در این بیمارستان عنوان کرد: به محض تأمین تجهیزات توسط هیئت ، روند افتتاح بیمارستان آغاز می شود و مردم از خدمات پزشکی آن بهره مند می شوند.

انتهای پیام


این مقاله توسط استخراج اخبار روز، اقدام به نشر محتوا می نماید، لذا مسوولیت انتشارات سایت بر عهده منابع اصلی بوده و سامانه بر خط تیتر اول هیچ مسوولیتی در قبال تمامی محتوای منتشر شده در سایت ندارد.

دکمه بازگشت به بالا