عمومی

کشور نیازمند کار جهادی است/ اگر «نمی توانید» مسئولیت را رها کنید – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سیدعلی مهاجر شامگاه چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان ترکمن اظهارکرد: کشور نیازمند کار جهادی و شبانه روزی است و بنای دولت هم همین است؛ کسی که مسئول می‌شود باید خود را تمام وقت وقف خدمت به مردم کند اگر نمی‌تواند باید مسئولیت را رها کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان افزود: اشتغال‌زایی، رونق گردشگری و رشد منطقه ترکمن در گرو نجات خلیج گرگان و احیای جزیره آشوراده بوده و این از اهداف دولت در استان است که برای تحقق آن تلاش و گاهاً می‌جنگد؛ قطعاً کمک و همراهی همه علما، نخبگان و مردم به فرماندار در این مسیر راه‌گشا است.

مهاجر ضمن قدردانی از عملکرد فرماندار سابق افزود: فرمانداری با سوابق اجرایی موفق، از جنس اهالی شریف ترکمن که با نگاه فراقومیتی دولت و استاندار انتخاب شده تا مسیری که به خوبی طی شده است را با قوت بیشتر با حفظ وحدت ادامه دهد.

وی بیان کرد: باور ما این است که در شهرستان‌های با قاطبه ترکمن، فرماندار هم باید از همان قومیت باشد؛ عدالت در انتصابات، عدالت عمرانی، زیرساختی و اقتصادی را باید با حسن نیت ببینیم و تبیین کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: مشارکت حداکثری که مهمترین راهبرد انتخابات است، درگرو عملکرد مسئولان و نه در گفتار و حرف آنها است و اگر می‌خواهیم به مشارکت حداکثری برسیم، مهمترین مشوق مردم برای حضور و مشارکت در انتخابات عملکرد مسئولان، تبیین و امید آفرینی در جامعه است.

در پایان این مراسم از زحمات «عبدالغفور غراوی» تقدیر و «نورمحمد جعفری» به عنوان سرپرست جدید فرمانداری ترکمن معرفی شد.

دکمه بازگشت به بالا