استان ها

تکمیل واحدهای نیمه‌تمام مسکن آنلاین خوزستان تا شهریور سال آینده

تیتر اول/خوزستان مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان درباره وضعیت مسکن آنلاین استان گفت: تمامی پیمانکاران برای واحدهای مسکن آنلاین انتخاب شده اند و تا شهریور سال آینده تمامی واحدهای نیمه تمام مسکن آنلاین را تکمیل می کنیم.

داریوش حسینی در گفت وگو با تیتر اول، درباره آخرین وضعیت مسکن شهردار در استان اظهار کرد: چندین واحد از مسکن شهردار هنوز تکمیل نشده است و اداره راه و شهرسازی با هماهنگی های انجام شده برنامه های کاملی در این زمینه تدوین کرده است. وزارت راه و شهرسازی

وی با اشاره به دستور وزیر راه و شهرسازی مبنی بر تکمیل واحدهای مسکونی در میرا، تصریح کرد: قراردادهایی بین سازمان ملی زمین و مسکن و اداره کل راه و شهرسازی برای تکمیل زیرساخت ها منعقد شده است. آماده سازی و تکمیل این واحدهاست و در این راستا حدود 400 میلیارد تومان تفاهم نامه امضا شده و تمام منابع مالی تامین شده و قرار است کار را انجام دهیم.

حسینی افزود: در حال حاضر بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تا بهمن ماه تعدادی از واحدهای مسکن آنلاین تکمیل می شود.

وی بیان کرد: تمامی پیمانکاران برای واحدهای مسکن آنلاین انتخاب شده اند و تا شهریور سال آینده تمامی واحدهای مسکن آنلاین را که در حال حاضر نیمه تمام هستند به اتمام می رسانیم.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: با توجه به منابع مالی تامین شده و برنامه ریزی های انجام شده امیدواریم بتوانیم اکثر این واحدها را در سال جاری به اتمام برسانیم.

حسینی بیان کرد: تعداد کل واحدهای مسکن آنلاین شهرهای بالای 25 هزار نفر در استان 77 هزار و 345 واحد بود که از این تعداد 59 هزار و 438 واحد افتتاح شد. همچنین 5 هزار و 176 واحد بدون مناقصه داریم و مابقی واحدها نیمه تمام و در حال ساخت هستند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا