بین الملل

کامیون‌های یخچال‌دار در تگزاس برای حمل جنازه‌ها به خط شدند/درخواست برای مبارزه با نژادپرستی در مرکز کنترل و پیشگیری بیماری آمریکا

به گزارش گروه بین الملل نیویورک تایمز آنا ، تعداد کشته شدگان تاجگذاری در ایالات متحده به 140 هزار نفر رسیده است. بیست و سه از 50 ایالت آمریكا بیش از دو هفته قبل تصادفات بیشتری گزارش كردند.

در برخی ایالت ها مانند تگزاس ، تعداد تصادفات به سرعت در حال رشد است و مقامات کامیون های یخچال و فریزر را برای جلوگیری از سرریز شدن از فضا برای نگه داشتن اجساد جانباختگان راه اندازی کرده اند. در حال حاضر ظرفیت فریزر بیمارستان در حال پر شدن است و برای نگهداری از مردگان باید فضای بیشتری ایجاد شود. هشت کامیون یخچال و فریزر به فرماندار تگزاس تحویل داده شده است ، اما به زودی 14 دستگاه دیگر نیز به مقامات ایالتی تحویل داده می شود.

در آریزونا ، دو بیمارستان سعی در استفاده از همین روش دارند. کیت گالگو ، شهردار آریزونا اعلام کرده است که ظرفیت بیمارستان این شهر در حال پر شدن است و چند یخچال در مقابل بیمارستان ها قرار می گیرد.

همین اتفاق در هفته ها و ماه های اول همه گیر کورونا در نیویورک اتفاق افتاد ، جایی که 45 عزادار سیار قبرستان ها را بصورت شبانه روزی جابجا می کردند.

روز سه شنبه ، 65.500 نفر در سراسر ایالات متحده به Corona آلوده شدند ، دومین کشنده ترین روز از شروع بیماری همه گیر Covid-19.

از طرف دیگر ، مقامات جمهوریخواه فلوریدا قصد دارند جلسات مهمانی خود را در جکسونویل از فضای داخلی به فضای بیرون منتقل کنند. این نشست طی سه شب از 23 تا 26 سپتامبر برگزار می شود و در طی آن اسامی نامزد رسمی ریاست جمهوری جمهوری و معاون وی اعلام می شود. این تصمیم به این دلیل اتخاذ شده است که مسئولین شهر مسافت اجتماعی را در داخل خانه تضمین نمی کنند.

پرده جدیدی برای اختلافات کاخ سفید با مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها

دولت ترامپ به کلیه بیمارستانهای ایالات متحده دستور داده است تا اطلاعاتی را در مورد بیماران کرون به یک مرکز داده در واشنگتن ارسال کنند. این اتفاق پس از آن رخ داد كه آنتونی فوچی ، مدیر مراكز كنترل و پیشگیری بیماریهای آمریكا ، به طور رسمی از اطلاعات و دستورالعمل های كرونر ترامپ سوال كرد و نگرانی های وی با رئیس جمهور شدت گرفت.


بیشتر بخوانید:

شیوع جهانی کرونا به 13 میلیون نفر می رسد / بایدن: ما قیمت بی کفایتی ترامپ را در کنترل روزانه کووید 19 می پردازیم

موج دوم بروز همه گیر / بحران محیطی در اروپا به صدا درآمد


با این حال ، دستورالعمل کاخ سفید نگرانی هایی را در بین متخصصان بهداشت عمومی ایجاد کرده است که می گویند اطلاعات می توانند برای اهداف سیاسی سوء استفاده شوند. دولت می گوید که این اطلاعات به کارگروه تاج گذاری کاخ سفید کمک می کند تا آمار دقیق تری درباره تخصیص کالاهای پزشکی نادر و rododendrons به بیمارستانها و مراکز شرکت کننده بدست آورد.

هر روز بیش از 8000 تست تاج را در کالیفرنیا انجام دهید

در کالیفرنیا ، ایالت ساحلی با تعداد بسیار زیادی رو به رشد در نتیجه ، دستورالعملهای مربوط به معاینات عروق ویروس کرونا تغییر کرده و اکنون برای بیماران دارای علائم عفونت Covid-19 در اولویت است. با این حال ، تعداد زیادی از بازرسی ها باعث افزایش تاخیر در روند اعلام نتایج آنها شده است. در این شرایط ، بطور متوسط ​​روزانه 8334000 تست انجام می شود که از هفته گذشته شاهد افزایش چشمگیر از 3،041 تست روزانه هستیم.

در یک رویداد مرتبط با اعتراضات اخیر ، بیش از هزار نفر از کارکنان در مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها طوماری را امضا کردند که در آن از مراکز درمانی خواسته شده است تا “فرهنگ گسترده و سمی تجاوز ، اجبار و محرومیت” را در بین کارگران سیاه پوست برطرف کنند.

در میشیگان ، وی پس از درگیری شدید بین مشتری و یک صاحب فروشگاه بر سر پوشیدن ماسک و امتناع خریدار توسط یک افسر پلیس محلی مورد اصابت گلوله قرار گرفت و کشته شد.

تأخیر در ساخت ماسک در انگلیس اجباری است

در انگلیس ، پس از ماهها سردرگمی در مورد استفاده اجباری از ماسک برای جلوگیری از شیوع بیشتر تاج ، نخست وزیر بوریس جانسون دیروز گفت که انگلیس ها موظفند از ماسک در مغازه ها و سوپر مارکت ها استفاده کنند. تأخیر در اتخاذ این تصمیم جان هزاران بریتانیایی را خرج کرده است و این کشور با بیش از 50 هزار پا یکی از بالاترین تصادفات در کورونا را به ثبت رسانده است.

تصمیم ساخت ماسک در انگلیس اجباری از پروتکل های دیگر کشورهای قاره سبز از جمله آلمان و ایتالیا است. برخلاف ایالات متحده ، جایی که معرفی ماسک سیاسی شده و جمهوریخواهان غالبا مخالف اجرای آن هستند ، تأخیر دولت جانسون در تصمیم گیری ، ناشی از مسائل پزشکی و تردید در مورد سودمندی آن است. لازم به ذکر است که استفاده از ماسک در حمل و نقل عمومی انگلیس از یک ماه پیش الزامی بود.

از سوی دیگر ، فرانسوی ها 1.8 میلیون کارگر پزشکی را در روز ملی خود ، روز باستیل ستایش کردند و آنها را قهرمان نامیدند. 8 میلیون یورو به عنوان پرداخت اضافی برای آنها پیش بینی شده است. رئیس جمهور فرانسه ، امانوئل ماکرون نیز اعلام کرده است که قصد دارد استفاده از ماسک در اماکن عمومی را به زودی اجباری کند.

رئیس جمهور فرانسه امانوئل ماکرون از کادر پزشکی این کشور قدردانی می کند

دانشمندان ادعا می کنند که ویروس ویروس کرونا می تواند از مادر به جنین منتقل شود. کودک فرانسوی که مادرش به این بیماری مبتلا بود ، آزمایشات ویروس کرونا مثبت داشت ، اما بدون درمان بهبود یافته است و مادرش در وضعیت خوبی قرار دارد.

با بازگشایی شرکت ها در اروپا و رفع محدودیت های بیشتر ، مشتریان تمایل به خرید بیشتر را نشان می دهند و امید است که رکود در قاره سبز در زمان کمتری به پایان برسد.

10 کشور برتر جهان با بیشترین تعداد افراد مبتلا به بیماری عروق ویروس کرونا قلب

انتهای پیام / 4106 / پ

دکمه بازگشت به بالا