جامعه

تولید ماسک‌های ۵ و ۶ لایه برای جلوگیری از ورود آلاینده‌های هوا و عوامل بیماری‌زا به بدن

پنج شرکت دانش بنیان ماسک هایی را برای کودکان ، بزرگسالان و استفاده های عمومی و صنعتی معرفی کرده اند و ماسک های 5 و 6 لایه آنها نقش مهمی در فیلتر ماسک دارند.

به گزارش تیتر اول در حال حاضر ، پنج شرکت دانش بنیان در تولید ماسک های نانو فعال هستند و محصولات خود را روانه بازار کرده اند.

عملکرد بهتر ماسک های نانو وجود مواد ساختار نانو مانند دیواره های نانو در این ماسک ها است که باعث افزایش نیروی جذب این ماسک ها می شود ، بنابراین ذرات بسیار ریز با این ماسک حتی کمتر از 2.5 میکرون است. ماسک جذب کنید.

درجه ماسک N95 این شرکت ها قادر به از بین بردن باکتری ها و ذرات ویروس است. بنابراین ، می توان از آنها برای جلوگیری از شیوع بیماری هایی مانند آنفلوانزا یا بیماری عروق کرونا قلب استفاده کرد.

یکی از این شرکت های دانش بنیان ماسک های نانو برای کودکان و بزرگسالان و همچنین ماسک های ویژه نانو را برای صنعت پزشکی تولید و به بازار عرضه کرده است. این ماسک نانو قادر است آلودگی ها را حتی در مقیاس نانومتر نیز جذب کند.

شرکت دیگری نیز با استفاده از بومی سازی فناوری تولید ماسک نانو ، موفق به تولید ماسک های پیشرفته با استفاده از الیاف نانو برای کودکان ، ماسک های نانو صنعتی و ماسک های نانو بزرگسالان شده است که در شهرهای جنوبی در معرض آلودگی هوا و گرد و غبار قرار دارند. سایر استان های کشور به بهبود سلامت انسان کمک می کنند.

دستگاه تنفس شرکت دیگری برای دو نوع مصارف عمومی و صنعتی تولید شده است. این ماسک از کلاس N99 است و 99٪ قابلیت فیلتر دارد.

ماسک های نانوسیم N99 ، 5 لایه علاوه بر لایه های محافظ مورد استفاده در بسیاری از ماسک ها ، این شرکت دارای یک لایه نانوسیم است. این لایه نقش مهمی در فیلتر ماسک دارد.

یکی دیگر از تولیدکنندگان فیلترها و ماسک های نانو ماسک های حاوی نانوذرات پلیمری PAN را برای افزایش بازده جذب گرد و غبار و عوامل بیماری زا معرفی کرده است.

محققان یکی از این شرکت ها با ظرفیت تولید روزانه 10 هزار ماسک ، محصولاتی را بازاریابی می کنند که به دلیل داشتن نانوذرات می توانند آلودگی هایی را با بازده بالا جذب کنند. این ماسک ها دارای 6 لایه و دارای ذرات نانو با قطر 25 تا 50 نانومتر هستند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا