سلامت و تندرستی

چگونگی پذیرش بیمار در بیمارستان‌های دولتی با حذف دفترچه بیمه تامین اجتماعی

رئیس بیمارستان سینا درباره حذف دفترچه تأمین اجتماعی و اقدامات انجام شده در آن بیمارستان برای تجویز داروهای الکترونیکی گفت: به دلیل زیرساخت های پیچیده تری که ممکن است در مراکز تأمین اجتماعی وجود داشته باشد ، روند رونویسی همچنان ادامه دارد ، اما در عمل ما یک نسخه تجویز می کنیم.

دکتر محمد طالب پور در گفت وگو با تیتر اولوی در مورد روند معرفی نسخه الکترونیکی و حذف دفترچه تأمین اجتماعی در بیمارستان سینا گفت: هنوز تکلیف دقیق مشخص نشده و به ما گفته شده کد ملی مشتری را بردارید ، دستورالعمل ها و نسخه های لازم را بنویسید. و زمان. “بیمه به شخص ارائه می شود.

وی افزود: اکنون دارو با نسخه بیمارستانی تجویز می شود و در حال حاضر مانند یک فرآیند کاملاً اینترنتی نیست ؛ به دلیل زیرساخت های پیچیده تری که ممکن است در مراکز تأمین اجتماعی وجود داشته باشد ،

طالب پور در مورد نوع بستری شدن بیماران پس از تاریخ اطلاع از حذف دفترچه های بیمه گفت: در این حالت نیز فرد با اعلام کد کشور و اخذ تاییدیه بیمه نامه در بیمارستان بستری می شود. بیشتر مواردی که نیاز به روند کامل تخلیه الکترونیکی دارند ، مربوط به حوزه مراقبت های پزشکی و سرپایی است که هنوز در مراکز دانشگاهی نداریم.

رئیس بیمارستان سینا افزود: این احتمال وجود دارد که خود بروشور بیمه از نظر جسمی حذف شده باشد اما هنوز مقالات کاغذی و مکتوبی در سیستم وجود دارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا