جامعه

تمدید تاریخ اعتبار دفترچه‌های بیمه سلامت تا پایان سال

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا ، تسهیلات ویژه ای برای به روزرسانی دفترچه های سازمان بیمه سلامت ایجاد شده و اعتبار دفترچه های سازمان بیمه سلامت تا پایان سال تمدید شده است.

به گزارش تیتر اول و وبدا ، محمد مهدی ناصحی در مورد تمدید دفترچه بیمه سلامت افزود: اگر این دفترچه کارت سفید داشته باشد مراجعه حضوری به صندوقداران ضروری نیست.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت افزود: کلیه بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت ، بیش از 40 میلیون نفر به استثنای بیمه شدگان صندوق بیمه سلامت ایران ، برای تمدید دفترچه بیمه سلامت نیازی به شرکت ندارند و کلیه بیمارستان ها ، پزشکان ، داروخانه ها و آزمایشگاه ها می توانند دفترچه بیمه داشته باشند ” سلامتی را بپذیرید. بر این اساس ، اعتبار جزوه بیمه درمانی که از ابتدای سال 1399 منقضی شده است ، مورد استناد قرار نمی گیرد.

وی گفت: سازمان های بیمه سلامت می توانند از طریق شماره تلفن 1666 * با تاریخ انقضا بروشور بیمه درمانی خود آشنا شوند.

ناصحی همچنین از بیمه رایگان و بدون ارزیابی گسترده خبر داد: با تصویب اخیر ستاد ملی مبارزه با کرونا از دیروز ، هرکسی که دفترچه بیمه درمانی نداشته باشد یا دفترچه بیمه منقضی شده داشته باشد می تواند با مراجعه به دفاتر پیشخوان مراجعه کند. بیمه درمانی رایگان دریافت کنید. جزوه بیمه سلامت ملی فقط برای بخش دولتی معتبر است. کسانی که به هر دلیلی می خواهند به بخش خصوصی بروند باید برای ارزیابی گسترده در دفاتر اقدام کنند. همچنین بیمه گران می توانند با استفاده از وب سایت و بخش ارجاع سازمان بیمه سلامت ، یک درخواست ارزیابی گسترده را ثبت کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا