فرهنگ و هنر

چقدر یارانه در کرونا به مطبوعات پرداخت شد؟

سازمان هدفمندی یارانه ها 160 میلیارد یارانه گوجه فرنگی برای انتشار کتاب و مطبوعات در هنگام شیوع ویروس کرونا پرداخت کرده است.

به گزارش تیتر اول ، بررسی وضعیت محافظت از مطبوعات در هنگام شیوع ویروس کرونا موضوعی است که اخیراً در جلسه سازمان هدفمندی یارانه ها و تعاونی مطبوعات مورد بحث قرار گرفت و حیاتی ، مدیر اجرایی سازمان کمک های هدفمند ، توضیح داد. به تیتر اول

وی گفت که با شیوع ویروس کرونا ، وضعیت اقتصادی بنگاه های فرهنگی کشور آسیب بیشتری دید و یکی از مناطقی که بیشترین آسیب را دید و بیشترین آسیب را دید ، مطبوعات بود. به دلیل این تعهد ذاتی ، آنها 160 میلیارد گوجه فرنگی را برای حمایت و حل مشکلات ناشی از اپیدمی بیماری کرونا ویروس قلب به دفتر مطبوعات پرداخت کردند.

به گفته حیاتی ، این پرداخت یارانه ها مطابق با مجوز تبصره 14 قانون بودجه (کمک های بلاعوض اختصاصی) انجام شده است.

مدیرعامل سازمان کمک های هدفمند با اشاره به اینکه اکنون رسانه ها و مطبوعات نقش مهمی در اطلاع رسانی و تحلیل اخبار و رویدادها دارند ، افزود: “امیدواریم با این حمایت ها ، نقش مطبوعات تغییر کرده و متوقف شود. وضعیت فعلی ، که قطعاً به نفع مردم ، مخاطبان و کل سیستم خواهد بود.

وی شرح ، تحلیل و تفسیر رویدادها ، مسائل اجتماعی و ارائه افکار عمومی و افکار و همچنین مشکلات و معضلات جمعی مطبوعات را به عنوان عنصری اساسی رشد و تکامل فکری در دنیای امروز توصیف کرد و یادآور شد: هیچ تعالی وجود ندارد و بخشی از درک اساسی و اساسی رشد و توسعه مدیون کار رسانه است. بنابراین توجه به این حوزه مهم است و امیدواریم که ادامه یابد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا