جامعه

زمان ثبت‌نام جاماندگان یارانه تمدید شد

مهلت ثبت نام اولیه بازماندگان یارانه امروز (یکشنبه) به پایان رسید اما سازمان هدفمندی کمک های بلاعوض اعلام کرده است که این مهلت تا پنجم خردادماه تمدید می شود.

به گزارش تیتر اول، با تمدید مهلت ثبت نام بازماندگان، متقاضیان می توانند تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه (۱۳ خرداد) نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

این ثبت بر اساس تکلیف قانون بودجه در تبصره 14 است که سال ها وجود داشت اما انجام نشد. 17 مه، سازمان هدفمندی یارانه ها از آغاز ثبت درخواست بازماندگان خبر داد.

به ترتیب، دو روز اول (17 و 18 اردیبهشت) پذیرای متقاضیان با آخرین شماره کد کشوری و دو روز دوم (29 و 30 اردیبهشت) متعلق به افرادی بود که آخرین شماره کد کشوری را داشتند. دیروز و امروز بقیه متقاضیان می توانستند بدون محدودیت کد کشوری ثبت نام کنند.

ثبت نام بازماندگان نامحدود است و خانوارهایی که هرگز در فهرست مشمولان قرار نگرفته اند و یا حتی جزو ده نفر اول قرار نگرفته اند، می توانند برای دریافت یارانه اقدام کنند، اما پس از تکمیل این فرآیند، فهرست متقاضیان به وزارتخانه ارائه می شود. بهزیستی پس از بررسی اولیه سازمان هدفمندی یارانه ها برای بررسی نهایی و حذف طبقه بندی ارسال می شود. پس از آن در صورت مشمول بودن یارانه، بدهی یارانه جدید به حسابشان واریز می شود.

برای مدیران خانواده که می خواهند برای آخرین وضعیت ثبت نام ثبت نام کنند، کد تیم # کد کشور * 43857 * 4 * را شماره گیری کرده و سپس به آدرس اینترنتی مراجعه کنند. my.gov.ir برای کمک هزینه اقدام کنید.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا