عمومی

چطور بک لینک pbn بسازیم و جریمه نشویم؟

نکات ساخت بک لینک پی بی ان

[vc_row][vc_column][vc_column_text]بک لینک های PBN ، لینک هایی هستند که به صورت لایه ای ایجاد می شوند و در چندین لایه به صورت غیر مستقیم امتداد می یابند تا اینکه در راس آن، به سایت اصلی که همان سایت شماست می رسند. این لینک ها اغلب شامل انواع مختلف هستند و شاید برای شما نیز جالب باشد که بدانید هم اکنون صدها متد جهت اجرای لینک سازی PBN وجود دارد که تنها تعداد کمی از آن ها تاثیر مثبتی بر روی ارتقای رتبه سایت شما خواهند داشت و بقیه متدها یا بی تاثیر بوده و یا حتی تاثیر معکوس خواهند گذاشت و ممکن است منجر به جریمه شدن سایت شما شوند.

چه کنیم تا جریمه نشویم؟

لینک سازی PBN و دریافت بک لینک PBN از جمله لینک سازی های بسیار بسیار قدرتمند می باشد. از همین رو، لازم است پیش از ثبت سفارش، به پیشنیازهای اجرای لینکسازی PBN توجهات لازم را داشته باشید. مواردی که لازم است پیش از اجرای این متد و همینطور پس از اجرا به آن توجه داشته باشید به شرح زیر است:

از تاسیس سایت شما حداقل 1 الی 3 ماه سپری شده باشد.
در صورتی که سایت شما محتوا محور می باشد، کلیه فاکتورهای لینک سازی داخلی را رعایت و اجرا کرده باشید.
محتوای سایت شما از نظر منحصربفرد بودن و رعایت اصول سئو و چگالی کلمه کلیدی کاملاً رعایت شده باشد.
عنوان محتوا با دقت و ظرافت حداکثری انتخاب و اعمال شده باشد.
توصیه می شود پیش از اجرای PBN ، لینک سازی در شبکه های اجتماعی، حتی به صورت محدود انجام شده باشد و لینک ها توسط گوگل شناسایی و ایندکس شده باشند.
قالب سایت شما بهینه و دارای سرعت لود بالا باشد.
پس از اجرای متد بک لینک PBN توسط آی آر سوشال از طریق این آدرس لازم است محتوای سایت و یا صفحه فرود خود را به روزرسانی نموده و همواره به روز نگه دارید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دکمه بازگشت به بالا