استان ها

پیگیری ساخت فضای آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی سرخس

امیر امیری راشهر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا، به تشریح فعالیت ها و فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراس پرداخت و اظهار کرد: جلسات فراوان و تعاملات دو سویه با پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد و اتصال آن انجام شد. بین علم و فناوری در عمل، توسعه و شکوفایی بازدیدهای علمی دانشجویان مهندسی برق از آخرین فعالیت های مرکز آموزش سرخس پس از امضای تفاهم نامه طرح پویش استانی است.


بیشتر بخوانید:

به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی سارا منصوب شد

مردم ایران با فرهنگ مقاومت انقلاب را به جهان صادر کردند


وی به بررسی و پیش بینی فعالیت های پژوهشی دانش بنیان، حرکت به سمت فعالیت اقتصادی و کمک به افزایش درآمد اقشار غیرشهروندی، ارتباط و تعامل بیشتر با مسئولان صحرای و رونق مجدد سمینارها، فعالیت های مذهبی و فرهنگی و تشکل های دانشجویی به ویژه بسیج و بسیج اساتید، تلاش برای اخذ مجوز نشر را از دیگر رویدادهای جدید در مرکز دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراس عنوان کرد.

رئیس دانشگاه سارا آزاد اسلامی تصریح کرد: برای نظارت بر اساتید، جذب اساتید نخبه، مجرب و دارای کاندیدهای علمی و پژوهشی بالا، پیگیری مشکلات آموزش و پرورش و دانشجویان، انتصاب روسای گروه های تخصصی برای هدایت دانشجویان در رشته های مهندسی برق، کامپیوتر و مهندسی فیزیکی، توسعه آموزش در شهرستان، اخذ مجوز تملک زمین و ساخت فضای آموزشی جدید از دیگر فعالیت های این دانشگاه است.

انتهای پیام/4078/4062/

دکمه بازگشت به بالا