جامعه

هفته آینده تصمیمی در مورد بسته شدن یا افتتاح مدارس اتخاذ خواهد شد



وزیر آموزش و پرورش از ثبت نام 3 هزار و 80000 دانش آموز و آموزگار مدارس ابتدایی در شبکه آموزشی شاد خبر داد.

به گزارش تیتر اول ، محسن حاجی میرزایی در شورای عالی آموزش و پرورش 973 اظهار داشت: این جلسه مطابق با شرایط فعلی اجتماعی برگزار می شود و دستور کار آن تعیین وظیفه فعالیت آموزشی و چگونگی برگزاری آن است. مطالعات و در ادامه جلسه گذشته اظهار داشت: بین جلسه قبل و فعلی سیستم آموزش دانش آموزان راه اندازی شده است و معلمان و دانش آموزان مدارس ابتدایی در این سامانه ثبت نام کرده اند و تاکنون 3 میلیون و 800 هزار نفر ثبت نام کرده اند. می گویند و 284000 کلاس درس. تشکیل شده است. همچنین 220 هزار معلم در این شبکه ثبت شده اند و فعالیت های آموزشی در برخی استان ها برگزار می شود.

وی افزود: این امکان وجود دارد که به دلایلی درصد از دانش آموزان نتوانند به این شبکه وصل شوند و ما در مرحله دوم برای حل این مسئله گام برداشتیم.

به گزارش مرکز آموزش و اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش ، وزیر آموزش و پرورش درباره ادامه تعطیلی یا بازگشایی مدارس گفت: ارزیابی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در مورد این بیماری در کشور و لزوم پیروی از سیاست فاصله جامعه ، که خواهد بود. ارائه شده در جلسه هفته آینده در دفتر ملی تاج گذاری ، تصمیم خواهد گرفت که مدارس چگونه باید کار کنند و البته آموزش مجازی به عنوان یک جایگزین رسمی برای آموزش چهره به چهره در تعطیلات مدرسه دنبال خواهد شد.

وی ادامه داد: تلاشهای ارزنده و متنوع انجام شده در این مدت توسط مدیران ، معلمان مدارس و خانواده های محترم در ارائه تدریس بدون مشارکت به طور منظم تر و با شیوه ای سازمان یافته تر ادامه می یابد.

انتهای پیام


این نوشته از سایت بر اساس سامانه آنلاین، اقدام به انتشار خبر می نماید، فلذا مسوولیت نوشته های سایت بر عهده مراجع اصلی بوده و سامانه آنلاین تیتر اول هیچ مسوولیتی در قبال این مقاله ندارد.

دکمه بازگشت به بالا