استان ها

بی‌توجهی خودروسازان داخلی به رشته اتومبیلرانی در کشور یک مشکل اساسی است

به گزارش تیتر اول آذربایجان‌غربی، در حالیکه در مسابقات مختلف رشته اتومبیلرانی و یا موتورسواری، این تولیدکنندگان خودرو و موتورسیکلت هستند که تیم داری و از ورزشکاران حمایت می‌کنند، در ایران خود رانندگان و در بهترین حالت هیات‌ها و فدراسیون و ادارات ورزشی و وزارت ورزش و جوانان حمایت و حضور تیم ها در مسابقات مختلف را به دوش می‌کشند.

مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در ارومیه در گفت و گویی اظهار کرد: در حدود ۲.۵ سال اخیر در فدراسیون و تا به امروز هیچ یک از مدیران و یا فعالین صنعت تولید خودرو و موتورسیکلت برای حمایت و یا رایزنی با رشته مفرح و محبوب اتومبیلرانی و موتورسواری به فدراسیون مراجعه نکرده‌اند که این اتفاق یکی از نکات تاریک این رشته در کشور است.

وی گفت: شرایط فروش خودرو در کشور و عدم رغبت برای تبلیغ و یا نمایش کیفیت محصولات یکی از این دلایل است که خودروسازان تاکنون هیچ توجهی به این رشته نداشته اند.

ناظمی خاطر نشان کرد: با توجه به علاقه جوانان به سرعت ، یک برنامه منسجم و همراهی همه دستگاه‌ها برای ایجاد و توسعه زیرساخت‌ها بخصوص پیست می‌تواند علاوه بر کاهش آسیب‌های اجتماعی و کنترل هیجانات بهمراه آموزش‌های مناسب تاثیرگذار باشد که در این خصوص تاکنون توجهی نشده و فدراسیون آماده است در این زمینه نقشی را ایفا کند.

46

دکمه بازگشت به بالا