استان ها

نبرد استقلالی های سابق در دستگردی/ ساکت به دنبال توقف دوباره آبی ها در روز بازگشت ساپینتو به نیمکت

لیگ برتر فوتبال

استقلال برای اینکه از کورس مدعیان قهرمانی لیگ برتر خارج نشود، خواهان توپ های فول مچ مقابل هواداران است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم های هادر و استقلال فردا از ساعت 16 در ورزشگاه دستگردی شهر اکباتان در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

نتیجه این مسابقه برای هر دو بسیار مهم است. استقلالی ها که 19 امتیاز دارند، به دنبال پیروزی هستند تا در مسیر قهرمانی باقی بمانند و تساوی یا شکست مدافع عنوان قهرمانی را از رقابت با دیگر مدعیان دور می کند. از سوی دیگر آبی پوشان فصل قبل در شرایطی به مقام اول دست یافتند که مقابل تیم ساکت الهامی به پیروزی نرسیدند. الهامی سرمربی نساجی مازندران بود و نه تنها در لیگ برتر و در جام حذفی مقابل استقلال بدون شکست رفت، بلکه حتی یک گل از خط دروازه عبور نکرد تا تیمش تنها گلی باشد که گلی دریافت نمی کند. آبی پوشان فصل گذشته.

با توجه به اینکه استقلال در دو بازی اخیر برای گلزنی به مشکل خورده است، باز شدن دروازه آبی های پایتخت از سوی هواداران مثبت بزرگی است و از طرفی طلسم باز نشدن برای شاگردان ساکت الهامی شکسته خواهد شد. به خصوص با Sapinto در حال حاضر نیمکت آبی بازگشت. از سوی دیگر، هوادر که با 12 امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار دارد، باید نسبت به هفته یازدهم خود امتیاز کسب کند تا با شکست به بازی بای نرود. هوادار در هفته های اخیر پیشرفت کرده و از منطقه سقوط صعود کرده است، اما کسب نتیجه مقابل استقلال حتی با حداقل امتیاز، انگیزه زیادی برای ادامه فصل به آنها می دهد.

پیش از این دیدار، باشگاه هوادر با انتشار بیانیه‌ای ضمن تمسخر داوری این فصل، اعلام کرد با وجود تک گل این تیم مقابل پرسپولیس از روی نقطه پنالتی، هنوز هیچ داوری به سود هوادار پنالتی نگرفته است. سوال پرانتزی و پنالتی در اعلامیه تاثیری بر نتیجه بازی نداشت و نادرست بود. از سوی دیگر استقلالی ها در این فصل از داوران گلایه مند هستند و با تکیه بر نظارت کارشناسان معتقدند در بسیاری از بازی ها داوران پنالتی های این تیم را ندیده اند. چیزهایی که می تواند حسن اکرمی، هوادارا و داور اول بازی استقلال را به دردسر بیندازد.

بازگشت ریکاردو ساپینتو به نیمکت استقلال پس از محرومیت در سه بازی اخیر یکی از نکات جالب بازی فردا خواهد بود. سیاوش یزدانی و آرمان رمضانی را باید غایب آبی ها دانست. در مقابل حضور شاهرخ بیانی و ایمان عالمی در تیم پشتیبانی در کنار داریوش شجاعیان، بابک مرادی، جواد محمدی، امیرحسین هدامرادی، فرهاد زاووسی و رضا گردانی از نکات جالب این دیدار است. همه این افراد تجربه بازی و حتی تمرین در استقلال را دارند و بر زیبایی مسابقه می افزایند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا