استان ها

تا VAR نیامده استقلالی ها انتظار پنالتی نداشته باشند/این تیم هنوز با شرایط آرمانی فاصله دارد

امیرآبادی در گفتگو با آنا:

یک پیشکسوت تیم استقلال گفت: تا زمانی که VAR وارد فوتبال ایران نشود، استقلالی ها نباید انتظار مجازات از داوران داشته باشند.

مهدی امیرآبادی در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره برتری دقایق پایانی استقلال مقابل ذوب آهن در خانه ذوب آهن در هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران، اظهار کرد: بازی زیبایی را تجربه نکردیم و استقلال توانست. برنده شدن دندون به خاطر اشتباه گارد آچان. با ورود به هفته نهم لیگ برتر انتظارات از استقلال بیشتر شد اما انتظار می رفت این تیم تا قبل از هفته ششم به وضعیت مطلوبی برسد اما همچنان با تیم ایده آلی که هواداران و صاحب نظران آن را می دانند فاصله دارند. کسب سه امتیاز خارج از خانه بسیار حیاتی بود چرا که این تیم را از پرسپولیس جلو انداخت اما باید در هفته های آینده شاهد عملکرد بهتری باشیم.

وی درباره موقعیت هایی که بازیکنان استقلال مقابل ذوب آهن هدر دادند، گفت: تیم ریکاردو ساپینتو در چند ضربه آخر مشکل دارد و مهاجمان قدر فرصت ها را نمی دانند. در این بازی حملات نسبتا خوبی انجام شد اما مالکیت نداشت و گل به خودی حریف سه امتیاز را برای آبی پوشان به همراه داشت. بازیکنان استقلال باید در تمرین کادربندی و دقت در ضربات پایانی دقت بیشتری داشته باشند چرا که در بازی های سخت تر نمی توان شانس ها را هدر داد.

پیشکسوت استقلال در خصوص توئیت سیاوش جزدانی علیه ریکاردو ساپینتو و همچنین بازگشت عارف غلامی به آبی پوشان تصریح کرد: وظیفه یک بازیکن حرفه ای این است که دستورات سرمربی را اطاعت کند و در حاشیه نباشد. ساپینتو سرمربی استقلال است و یزدانی که بازیکن بزرگی محسوب می شود نباید کاری کند که به تیم آسیب برساند. او باید به هر تصمیم سرمربی احترام بگذارد. غلامی هم یکی از مدافعان خوب فوتبال ایران است و امیدوارم مثل یزدانی در حاشیه نباشد. همه بازیکنان استقلال با استعداد هستند و می توانند بدون تمرکز بر کناره ها برای تیم مثمر ثمر باشند.

وی با تاکید بر اینکه کارشناسان داوری معتقدند در بازی با ذوب آهن داور استقلال در صحنه متوجه پنالتی نشد، تاکید کرد: داوری همیشه در فوتبال ایران مشکل ساز بوده است. مجازات استقلال هر هفته از تیم داوری پنهان می ماند. استقلالی ها باید به این گونه قضاوت ها عادت کنند و امیدوار به مجازات نباشند. تا اینکه سیستم کمک داور ویدئویی VAR وارد فوتبال ایران شده و به کمک داوران می آید. هرچند وعده ها و وعده ها در خصوص این سیستم همچنان ادامه دارد و مشخص نیست داوران کشورمان چه زمانی می توانند از VAR کمک بگیرند.

امیرآبادی درباره اینکه استقلال و پرسپولیس در بالای جدول به مصاف هم رفتند و معتقد است تیم دیگری می تواند در مسیر قهرمانی همسایه شود، تصریح کرد: به هر حال سرخابی ها باید در کورس قهرمانی باشند و ما انتظار داریم. استقلال و پرسپولیس همیشه مدعی قهرمانی باقی می مانند. امثال سپاهان، گلغر سیرجان، فولاد خوزستان و حتی نساجی مازندران و فولاد خوزستان به دنبال خرج کلان سرخابی ها خواهند بود و باید دید تا کی می توانند به استقلال و پرسپولیس نزدیک شوند. قهرمانی بیش از دو تیم.

انتهای پست/

دکمه بازگشت به بالا