استان ها

نباید در مناطق مرزی مشکل اشتغال و اقتصاد داشته باشیم

تیتر اول / خراسان رضوی دبیر شورای تحقیقات تاسیسات اظهار داشت: امروز شهرهای مرزی از جمله ثروتمندترین شهرهای جهان هستند ، ما نباید در مناطق مرزی مشکلاتی از جمله اشتغال و اقتصاد انسانی داشته باشیم.

به گزارش تیتر اول ، محسن رضایی امروز 16 شانزدهم بهمن در مراسمی در دانشگاه پیام نور با عنوان “یادمان شهدای تیبادان” اظهار داشت: “شهرهای مرزی مورد توجه قرار نمی گیرند ؛ این مناطق از نظر اقتصادی آسیب پذیر نیستند ، بنابراین تمرکز بر شهرهای مرزی باید موضوع مهم. دستور کار 10 ساله دولت

وی همچنین با اشاره به وحدت و یکپارچگی مردم شیعه و سنی در منطقه مرزی ، افزود: شهدای سنی و شیعه تایباد قدرت وحدت را نشان می دهند که مسلمانان برای حفظ این نظام با هر مذهبی جان خود را فدا کرده اند. وظیفه اصلی ما در حفظ نظام ادامه شهادت است.

رضایی گفت: امروز دیگر روز تقسیم غنائم نیست ، بلکه فرصتی برای انکار خود و تلاش است و این آرمان با دستیابی به تمدن های بزرگ ایرانی و اسلامی محقق خواهد شد. امروز روز سکوت و غفلت نیست دشمن.

رضایی خاطرنشان کرد: همه مردم ما برابرند ، شیعه و سنی برابر هستند ، نباید هیچ تبعیضی بین مردم باشد. بررسی سیاست اساسی لازم است. دولت ها و پارلمان ها نیز باید در برابر مردم پاسخگو باشند. در واقع ، ما به یک تغییر بزرگ در سال 1400 نیاز داریم.

وی گفت: “باید به صرفه جویی و بهره وری از منابع آب توجه شود و دولت های ما باید با همتایان افغان خود در این منابع آبی کار کنند.”

در ادامه این مراسم ، امام جمعه تایباد حجت الاسلام والمسلمین حسین ملکی ابره گفت: “علم و دانش و اقتدار فرهنگی ، دفاعی و اقتصادی سه قدرت اصلی هستند که اگر در جامعه نهادینه شوند ، همه موانع را برطرف می کنند. “

امام سنی مذهب تایباد مولوی غلام نبی توکلی نیز گفت: دشمنان در این 42 سال نتوانستند به اهداف شوم خود برسند که این نیز نشانگر درک مردم ایران و بینشی است که آنها به دشمن اجازه این کار را ندادند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا