فرهنگ و هنر

نامزدهای دریافت جایزه دوسالانه عکس قم معرفی شدند

تیتر اول/ قم دبیر دهمین دوسالانه عکاسی هنرمندان کما اعلام کرد: نامزدهای این دوسالانه معرفی شدند.

ابراهیم سلیمانی در جمع خبرنگاران گفت: نامزدهای این جایزه دو ساله؛ لردها: حمیدس عابدی، محمد محسن زاده، امیرعلی میقانی، بهمن عزیزی، پژمان ملایی، اکبر لطفی، محسن کرمعلی، محمد اخلاقی، محمد تهذیبه الحسن، سجاد حیات پور، رضا رمضانی، مسعود میقائمی، اکبر لطفی، محمد اخلاقی. اعظما مومنیان و فاطمه السادات هاشمی.

وی با تشکر از تمامی عکاسانی که آثار خود را به این دوسالانه ارسال کرده اند، به بیانیه شماره 77 انجمن عکاسان کوما در این خصوص اشاره کرد و گفت: از عکاسان کاندیدای این جایزه خواهشمندیم اصل “RAW” را به دبیرخانه انجمن عکاسان کوما ارسال کنند. این دوسالانه تا سه شنبه این هفته، 27 اردیبهشت.

سلیمانی خاطرنشان کرد: ظاهرا پس از بررسی و اعمال اصل آثار; برندگان نهایی در مراسم اختتامیه دهمین دوسالانه هنرمندان کما معرفی و تجلیل خواهند شد.

رئیس انجمن عکاسان استان در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: نمایشگاه عکس «بخش کما» این دوسالانه تا 29 اردیبهشت از ساعت 10 تا 12 و از ساعت 16 تا 20 برپاست. ساعت :۰۰ در نگارخانه فرهنگ کوما در خیابان شهیدان فاطمی نبش کوچه دوازدهم. برای عموم آزاد است.

وی افزود: این دوسالانه توسط انجمن عکاسان استان کوما و با همکاری فرمانداری کوما، اداره کل فرهنگ و رهبری اسلامی استان کوما، بنیاد و خیریه استانی کوما، مرکز هنری کوما، شهرداری کوما، کومو شورای اسلامی، شهرداری کوما، سازمان فرهنگ، هنر و ورزش و نگارخانه فرهنگ برگزار می شود.
انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا