استان ها

مصطفوی: به استقلال ظلم شد

تیتر اول/ خراسان رضوی در غیاب فرهادا مجیدی، صالح مصطفوی قبل از دیدار استقلال و نساجی در نشست خبری حاضر شد.

صالح مصطفوی با حضور در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و نساجی گفت: نساجی تیم خوب و با برنامه ای است و از معدود تیم هایی است که با وجود کیفیت بالا گل های زیادی به ثمر نرسانده است و بازی سختی مقابل این تیم داریم. تیم .

وی افزود: نساجی مقابل پرسپولیس تیم خوبی بود و این دیدار یکی از سخت ترین بازی های استقلال در نیمه دوم است. با توجه به شرایط ظالمانه ای که بر ما تحمیل شده است، در این بازی تمام تلاش خود را خواهیم کرد. بازیکنان حاضرند با یک نمایش خوب دوباره دل قشر مظلوم جامعه را شاد کنند. متاسفانه برای بعضی ها تنها گناه استقلال است.

مصطفوی در خصوص تاثیر غیبت استقلالی ها توضیح داد: سیستم و ترکیب مشخص نیست. شرایط استقلال عجیب و نادر است. فکر نمی‌کنم هیچ‌وقت در لیگ برتر اتفاقی افتاده باشد که تیم‌ها دو بازیکن اصلی را از بالا بگیرند. ما به پذیرش انواع بی عدالتی عادت کرده ایم. هر ظلمی که باید از استقلال شروع شود. پاسخ ما فقط تلاش روی زمین است.

وی افزود: جلالی مصدوم است و محرومیت زیادی داریم.

سرمربی تیم استقلال درباره نامه سربازی به باشگاه استقلال مبنی بر دخالت مرادمندا و جزدانی و زمانی که کادر فنی استقلال از این نامه مطلع شد، گفت: بهتر است مدیریت در این باره صحبت کند. ” به نظر می رسد استثنایی از قانون استقلال در حال ظهور است. هیچ گزارشی مبنی بر اعزام بازیکنی به خدمت در نیم فصل وجود ندارد. بازیکنان ما در آسیا فصل گذشته پا و زانو و صورتشان را مقابل کشوری مثل عربستان گذاشتند، اما آیا باید استقلال را شکست داد و میلیون ها نفر در آن کشور از تاخیر 2 ماهه و سرویس زودهنگام ناامید شوند؟ اتفاقاتی افتاده که به نظر ما می خواهند استقلال را سرکوب کنند.

استقلالی مصطفوی در خصوص وضعیت وریا گفوری گفت: مجیدی درباره مشکل وریا صحبت کرد و من حرفی ندارم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا