جامعه

مشاهده موارد جدید ابتلا به کرونا در استان “گوانگدونگِ” چین

مقامات بهداشتی چین در بیانیه ای اعلام کردند که این کشور 24 مورد جدید ویروس کرونا را امروز (جمعه) دیروز (پنجشنبه ، 3 ژوئن) ، مشابه روز قبل گزارش کرد.

به گزارش تیتر اول ، کمیسیون ملی بهداشت چین همچنین گفت که در میان عفونت های جدید ، 15 مورد از آنها مربوط به مسافران خارج از کشور بوده و 9 نفر از آنها محلی هستند که همگی در جنوب استان گوانگدونگ هستند. مرگ جدیدی نیز از این بیماری رخ نداده است.

طبق گزارش رویترز ، این کشور همچنین 21 بیمار جدید و بدون علامت را گزارش کرده است ، در حالی که 18 روز قبل از آن گزارش شده است.

به گزارش روز چهارشنبه رسانه های محلی چین ، شیوع ویروس کرونا ویروس هند منجر به تعطیلی سینماها و اماکن تفریحی در این استان شده است.

به گفته ایندیپندنت ، اقدامات احتیاطی چین پس از مشاهده 50 مورد جدید ثبت شده در روزهای شنبه و یکشنبه انجام شد ، در حالی که فقط در ایالات متحده بیش از 5600 مورد جدید در روز دوشنبه ثبت شد ، و با این حال سینماهای ایالات متحده مانند Regal و Emsey گفتند افراد واکسینه نشده دیگر نیازی به ماسک زدن نیست.

اداره فرهنگ ، جهانگردی و ورزش شهر گوانگژو (مرکز استان گوانگدونگ) دستور تعطیلی اماکن تفریحی و تفریحی عمومی را در روز دوشنبه (1 ژوئن) صادر کرد. مراکزی مانند سینما ، تئاتر ، کافه ، کتابخانه ، موزه و گالری در این تصمیم گنجانده شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا