استان ها

ورزش رایگان، عمومی و خانواده محور یکی از سیاست‌های مهم دولت در زمینه نشاط و عدالت اجتماعی است

ورزش رایگان، عمومی و خانواده محور یکی از سیاست‌های مهم دولت در زمینه نشاط و عدالت اجتماعی است

مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: ورزش رایگان، عمومی و خانواده محور یکی از سیاست‌های مهم دولت در زمینه نشاط و عدالت اجتماعی است.

به گزارش خبرگزاری تیتر اول از آذربایجان‌غربی، علی خلیلی مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان و سرپرست فدراسیون ورزش‌های همگانی در دیدار معاون فرهنگی و توسعه ورزش‌های همگانی وزارت و جوانان با استاندار آذربایجان‌غربی گفت: ورزش رایگان، عمومی و خانواده محور یکی از سیاست‌های مهم دولت عدالت محور سیزدهم در زمینه نشاط و سلامت اجتماعی است.

خلیلی در ادامه افزود: ما تلاش می‌کنیم در فضای خانواده‌ها و در خیابان‌ها و پارک‌ها، ورزش را جاری کنیم و این کار با برنامه‌ریزی حقیقی در تمامی استان‌ها و شهرستان‌ها در حال انجام است.

وی در ادامه گفت: برگزاری همایش‌های عمومی پیاده روی، کوهپیمایی، دوچرخه سواری و نظایر آن در ایجاد فضای شاد و مفرح بسیار تاثیرگذار است و امیدواریم همه مردم انجام ورزش را در اولویت خود قرار دهند چرا که سلامتی و نشاط محور توسعه پایدار اجتماعی است.

مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانن در خاتمه گفت: استان آذربایجان‌غربی از استان‌های بسیار موفق در زمینه توسعه ورزش همگانی است که برگزاری چندین همایش بزرگ پیاده روی بخصوص در طی چندماه گذشته شامل همایش ترکیبی دوچرخه سواری و پیاده روی میاندوآب، همایش پیاده روی منطقه آزاد ماکو، همایش پیاده روی خوی و همایش‌های سلماس و ارومیه که طی روزهای آتی برگزار خواهدشد گواه این ادعاست.

وی از حمایت‌های استاندار آذربایجان‌غربی و تلاش‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان در توسعه ورزش‌های همگانی تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا