جامعه

مسئولان به خواسته‌های مردم گوش دهند و مشکلات آن‌ها را حل کنند/ مردم هیچ‌گاه خواهان تخریب، اهانت و ایجاد ناامنی نیستند

    آیت الله نوری همدانی: مسئولان باید به مطالبات مردم گوش دهند و مشکلاتشان را حل کنند/ مردم هرگز نمی خواهند تخریب، توهین و ایجاد ناامنی کنند.

آیت الله نوری همدانی گفت: مسئولان باید به مطالبات مردم گوش فرا دهند و مشکلات آنها را حل کنند و نسبت به حقوق آنها حساس باشند. اینها افرادی بودند که جان و مال خود را در راه انقلاب فدا کردند و همچنان در کنار امام و آرمان انقلاب ایستاده اند و هرگونه تجاوز به مقدسات و تضییع حقوق عزیزان و خانواده ها محکوم است.

به گزارش خبرگزاری تیتر اول، آیت الله العظمی نوری حمدانی از مراجع تقلید گفت: بار دیگر عده ای از احساسات پاک برخی ایرانیان اسلامی سوء استفاده کردند و به قرآن کریم، اهل بیت علیهم السلام و عتبات عالیات توهین کردند. ، و این باعث غم و اندوه شد

این مرجع تقلید ادامه داد: دشمنان باید بدانند که مردم شریف ایران اسلامی همواره مدافع مبانی نظام و انقلاب بوده و هستند و نسبت به شئون مقدس خود حساس هستند، بنابراین جایگاه چنین افرادی جدا از صفوف مردم، و مردم هرگز نمی خواهند بیت المال را تخریب کنند و به مقدسات توهین کنند و باعث ناامنی شوند.

آیت الله نوری همدانی در خاتمه تاکید کرد: مسئولان باید به مطالبات مردم گوش فرا دهند و مشکلات آنها را حل کنند و نسبت به حقوق آن ها حساس باشند و همچنین به این نکته توجه داشته باشند که امیرالمومنین(ع) فرمودند: رکن دین مردم هستند. و اینها کسانی بودند که جان و مال خود را فدای انقلاب کردند و همچنان در کنار امام و آرمان انقلاب و برای هرگونه مقدسات و تضییع حق هستند. ملت عزیز محکوم است.

انتهای پیام/





آیا این پست مفید بود؟

بر اساس نتیجه 0 رای دادن به و 0 رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا