سلامت و تندرستی

مردم ایران قدردان زحمات پزشکان هستند

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در پیامی روز پزشک و داروساز را تبریک گفت و گفت: ملت محترم ایران همواره قدردان زحمات آنان بوده و خواهند بود.

به گزارش تیتر اول، در متن پیام تبریک میرهاشیم موسوی آمده است: اولین روز از شهریور ماه سالروز ولادت دانشمند نامدار و نامدار ایرانی «حکیم ابوعلی سینا» که به نام روز پزشک و پنجمین روز از این ماه نامگذاری شده است. شهریور ماه که مرهون خدمات دکتر، شیمیدان و داروساز برجسته ایرانی حکیم فرزانه محمد زکریای رازی به نام رزا داروساز است، فرصت مغتنمی برای ارج نهادن به زحمات حافظان و حامیان سلامت است که با دانش، تخصص و عواطف انسانی خود، صمیمانه و صادقانه به کمک و آرامش روح و جسم بیماران و رساندن پیام سلامت به جامعه.

در ایران اسلامی حضور مؤثر، ایثار و از خودگذشتگی پزشکان و داروسازان و سایر کارکنان فداکار و پرتلاش عمومی پزشکی در تمامی مراحل حساس این آب و خاک از جمله حماسه پاسداری و ایام کرونا است. . اپیدمی هرگز از ذهن مردم پاک نخواهد شد و مردم شریف ایران همواره قدردان زحمات این فرزندان غیور و پاک فکر بوده و خواهند بود.

سازمان تامین اجتماعی به عنوان دومین تامین کننده مهم خدمات سلامت در کشور و همچنین بزرگترین خریدار این خدمات، همکاری صمیمانه هزاران پزشک و داروساز شاغل در بیمارستان ها و مراکز درمانی این سازمان را مدیون است. از آنجایی که طرف قرارداد سازمان تعداد زیادی از پزشکان و داروسازان و داروسازان در سراسر کشور هستند و به نمایندگی از خانواده بزرگ 45 میلیونی سازمان بیمه اجتماعی، می‌خواهم از برگزاری نمایشگاه قدردانی کنم. تلاش این عزیزان

اینجانب ضمن تبریک این ایام به تمامی پزشکان و داروسازان در اقصی نقاط ایران و آرزوی علو درجات برای «شهدای مدافعان سلامت»، بر خود لازم می دانم از زحمات ارزشمند و خالصانه جامعه پزشکی و کادر پزشکی در عرصه پیشرفت و ترقی تقدیر و تشکر نمایم. کاهش و پیشگیری و اقدامات متقابل حساس. من از بیماری ها، به ویژه در طول همه گیری کرونا، قدردانی می کنم. از درگاه خداوند متعال برای همه پزشکان و داروسازان عزیز آرزوی توفیق و افتخار روز افزون در ارائه خدمات شایسته به جامعه دارم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا